Ik ben zo eigenwijs geweest om alvast een test te doen, en ben er alleen maar onzekerder van geworden.
Ik heb 10 dagen geleden de terugplaatsing van de IVF gehad. En heb toen voor het laatst 5000 IE pregnyl gespoten. Nu weet ik dat je pas na 14 dagen mag testen, maar ja, ik kon het natuurlijk niet laten…
Nu heb ik gelezen dat je pregnyl pas 10 tot 12 dagen later uit je lichaam is verdwenen.
wie kan mij helpen. Jullie hadden natuurlijk al begrepen dat de test positief was. Al was het weel heel lichtijes.
groetjes Niekje
Oeh Niekje
Wat spannend!!
Wat ik weet is dat het bij mij vrij snel uit mijn lichaam was. Ik testte nl na een week al, omdat ik bloedverlies had. Toen was de test al negatief…
Hoeft niks te zeggen natuurlijk, maar wel super spannend zeg…
Probeer je een beetje je zinnen te verzetten? Anders is de teleurstelling dalijk extra groot…
Duim voor je dat ie over 2 dagen HEEEEEEEel positief is
Liefs Nicje :-*
1500 duurt 3 dagen
5000 plm 6/7 dagen
10.000 plm 10-14 dagen
maaaar ieder lijf is anders he, soms sneller, soms veel langzamer…
succes!
He Nicje,
Wow, spannend, en helemaal niet erg om aan gevoel toe te geven.
Bij mij was de pregnyl ook vrij snel uit mijn lijf, dag of 4. Maar dat was maar 1500.
keep hanging in there, je bent nu al 10 dagen verder, da’s al over de helft.
En vage streep of niet, streep = streep! Dus dat maakt niet uit.
Doe gewoon over een dag of 2 nog een test, als je daar zin in hebt.
Als het je helpt…
Succes
Pebble
weet je al meer??
Spannend zeg. :thumbup:
Nou dames,
Hier komt dan eindelijk het grote nieuws:
IK BEN ZWANGER :inlove: Helemaal ondersteboven en durf het nog steeds niet te geloven. Ben nu weer bang voor een miskraam of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Tja, je moet je toch ergens druk over maken. heb 28 juli mijn eerste echo
Liefs Niekje
Niekje wat super voor je
28 juli echo, wat super
Gefeliciteerd zeg!!!
We gaan hopen en duimen dat er nu een mooi kindje Ãn je baarmoeder groeit…
Niekje,
Gefeliciteerd!!!
Hi Niekje
was even benieuwd hoe het met je gaat! nog paar daagjes voor echo toch?
spannend!
take care
Corie
Oh wat spannend zeg!!
Gefeliciteerd meissie, hopen op een mooie echo (wees voorbereid dat het nog erg vroeg is en het kan zijn dat ze nog niet veel zullen zien)
Succes!!!
Liefs Nicje :-*
Hallo Dames,
Ik las bij het pregnyl verhaal dat als je spuit met pregnyl 5000 IE het 7 a 8 dagen al uit je lichaam verdwenen is, geld dit ook voor als je ki doet? ik spuit ook met 5000 IE pregnyl ongeveer 2 dagen voor mijn insiminatie… :shock: ik geloof dat ik het bij Nienke zag staan die was op de 10e dag al gaan testen terwijl het beter is om een teleurstelling te voorkomen om pas na 14 dagen te testen maar zij toch zwanger was, fantastisch natuurlijk! weet iemand dit? ps: heb nu voor de 4e keer KI gehad, we zijn benieuwd…
Groetjes Chay
Hoi Chay,
Ik zou van ongeveer 10 dagen uitgaan, voor de zekerheid. Dan moet de Pregnyl in elk geval weer uit je lichaam zijn!
Maar het is nog wel erg vroeg om al 10 dagen na de IUI positief op een zwangerschap te testen… Dus daar zou ik in elk geval mee wachten totdat je twee weken na je eisprong zit.
Succes!
Groetjes,
Jippie
Dankjewel Jippie voor je reactie
Groetjes Chay