Ik ben benieuwd hoelaat jullie kindje s’morgens wakker wordt en of jullie hem of haar weer terug in bed leggen en hoelang ze dan weer doorslapen.
Mijn dochter van bijna een jaar (nog 1 weekje) sinds deze week wordt ze rond 6 uur wakker, normaal leg ik haar terug maar ze wil nu echt niet meer slapen, en ik wel :oops: Ze sliep eerst tot half 7 en dan kreeg ze een fles en sliep ze weer tot half 8 en als ik geluk had tot 8 uur.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Mijn zoon is 2,5 maanden, en wordt standaard tussen half 8 en 8 wakker. Dan huilt hij verder niet. OM 8 uur wil hij er vaak wel uit, dan leg ik hem nog even bij me, en krijgt hij meestal rond half 9 zijn fles. Hij slaapt dan rond een uur of 10/half 11 weer.
De oudste is ruim 3 en een half, die is om 7.00 wakker
De jongste van 16 maand is rond 6.00 wakker en krijgt de fles en slaapt tot ongeveer half 9.
Mijn zoontje heeft dit ook gehad. Normaal sliep hij altijd nog 1 a 2 uur na een papfles, maar op een gegeven moment ook niet meer. Ik wilde ook graag slapen, maar hij helaas niet. Ik ging dan vaak ook even slapen als hij hij een middagdutje deed. Nu heeft hij gelukkig weer een periode dat hij rond 8 a 9 uur wakker wordt.
Bijna 1 jaar en begin altijd rond half 7 (kan iets erna zijn, maar kan ook 06 15 zijn of zo) te rommelen en kletsen en doezelen Tegen 7 en wil hij er wel echt uit
Noëlle wordt om 7.00 wakker, soms huilen soms brabbelen… Dan geef ik de fles en leg ik dr terug in bed. Brabbelt ze ook nog ff en dan slaapt ze meestal tot half 10… en mama dus ook… :oops:
Dochter is 8 maanden en word rond 08:00 a 08:30 wakker en gaat bijna altijd om 10:00 uur terug naar bed.
Maar toen ze nog jonger was tot 3 maanden ofzo ging ze altijd na de fles gewoon weer terug naar bed tot 11:00.
Damian word 8 a 9 uur wakker.
Hij gaat regelmatig rond half 11 a 11 uur een uurtje a anderhalf uurtje naar bed.
julia gaat tussen zes en half zeven naar bed, en ook al is ze om zeven uur of half zeven wakker! klokslag acht uur mag ze er pasuit! ook al gilt ze de hele wereld bij elkaar! ze heeft gewoon pech!
Hier slaapt er eentje van 19 tot 7, eigenlijk bijna altijd. Soms een uitschieter tot 8u (nooit in het weekend :? ) en als ie wakker is haal ik 'm er gewoon uit.
Fles geven en terugleggen heeft hier nooit gewerkt, de eerste maanden zat ik met een wilde struik op m’n hoofd en een slonzige badjas aan gewoon fijn om half 6 beneden.
de eerste 1,5 jr van Dave was hij veel wakker ook 's nachts… maar nu heeft hij zelfs uit schieter dat hij tot 9 u slaapt en laatst ben ik maar om 10.45 gaan kijken of hij nog wel ademhaalde :oops:
Jade wordt hier om 7u wakker met speentje te rekken tot 8u… daarna of eruit en dan om 9.30 weer slapen of weer terug en dan slaapt ze tot 11.00…
Konijn,
Ja zo doen wij het dus ook. Ik heb ook echt mijn slaap nodig vooral ivm mijn schildklier. Als ze om half 6 wakker wordt krijgt ze pas om 6 uur de fles, dan weer terug en komt ze er niet uit voor half 8 en idd ook al krijst ze alles bij elkaar.
@jet1981 wrote:
Noëlle wordt om 7.00 wakker, soms huilen soms brabbelen… Dan geef ik de fles en leg ik dr terug in bed. Brabbelt ze ook nog ff en dan slaapt ze meestal tot half 10… en mama dus ook… :oops:
Hier hetzelfde (en mama inderdaad ook)
Rond een uur of 7:00 gaat hij "kletsen"en dan geef ik hem zijn speentje terug die hij dan vaak kwijt is. Hij slaapt dan door tot 7:30…
heb ik dan echt zoveel mazzel? :think:
de oudste sliep als baby rustig tot 9.30 en nu blift ie vrolijk in zijn bed als ik hem er niet uitbonjour en de jongste word rustig pas om 8.30 wakker als ik haar laat liggen :oops: