hoe zwaar was jouw kindje met 7a8 weken?
ik heb gister jayden laten wegen en hij weegt 6800gram!
erg zwaar vonden ze bij t cb
want hij krijgt elke 3u ene fles van 180cc ( ook snachts)
zonder die flessen huilt hij enorm hard en stopt zelfs met ademen als ik te lang wacht met geven van de fles…
ook heeft hij al nutrilon forte , dus andere voeding kan niet meer.
op t cb wisten ze geen raad en gaan komende week in overleg…
jullie?
Die van mij is nu dik 10 week dus iets ouder, afgelopen week was hij 6390.
Bij de geboorte 4180.
Hij krijgt 5 flessen per dag en drinkt tussen 150 tot 180 op.
Die van jou krijgt idd wel heel veel voeding. Hoop dat je met het cb wat wijzer wordt.
mijn jayden zat met 5 weken op 4575 gr en met 9 weken op 5600 gr…
die van mij is (11 feb gewogen) 4970 gr en krijgt 4 x 180cc+6 friso extra (hongerige kindjes)
misschien dat je de melk kan aandikken met nutrix dat het meer verzadigd…
of nutriton voeding geven…Nutriton verdikt de voeding, zodat deze langer in de maag blijft. Hierdoor hebben ze langer een verzadigd gevoel
lastig he… onze zoon was ook zo’n hongerlap… die hebben we met bijna 4 mnd bijgvoed met fruithapjes… cb wist het anders ook niet…
Denk dat Jade de zelfde kant op gaat…
Ik weet niet hoeveel mijn zoon nu weegt (met 5 weken was het bijna 5 kilo. Maar hij krijgt nu meestal 6 flessen van 150cc en soms zelfs maar 5 van 150 cc. Dan lijken 7 flessen van 180 cc me idd erg veel. Maarja, als hij echt honger heeft…
Jurian heeft lange tijd veel zuigbehoefte gehad. Dan gaf ik hem ook elke 3 uur de fles, maar later ben ik als hij ging huilen mijn pink in zijn mond gaan stoppen, en toen kon hij zo 4,5 uur door! Dus is het niet zoiets? (en tja, dan zat ik soms wel een uur met die vinger in zijn mond, maar het hielp prima. Nu is dat grotendeels over gelukkig)
ik pink ook en sjouw de hele dag met tutjes ( spenen)
maar hij heeft echt honger volgens mij , want hij valt zn flesje haast gewoon aan ( hap!)
en op zn tut sabbelt ie zo driftig dat ie dr een “grommend” geluidje bij maakt…
donny was ook zo’n hongerlijer, nu met bijna 4jr heeft ie maat 116/122 dus redelijk groot
alleen issie niet dik.
maar jayden valt echt helemaaaaal buiten de grafiek…( donny zat nog binnen d ebuitenste lijnen)
met zn geboorte woog jayden 4060 , met 3 weken al 5600 en nu met 7 weken dus 6800.
mara krijgt wel BV…woog gisteren 4850 en 55.5 cm! op 9 weken
ze woog bij de geboorte wel ‘maar’ 3105gr!
dave zat ook altijd boven de lijn… geb. gew. 4405…tja
en erg hongerig…
Mik woog met 8 weken ook meer dan 6500 gram en zat toen nog maar op 4 flessen van 210 + 7 schepjes voeding voor hongerige baby’s
Tes is nu bijna 4 maand en drinkt 5 flessen van 180cc + 6 schepjes voeding en 4 schepjes nutriton (reflux) daar bij maak ik in de ochtend een flesje van 60cc + 2 schepjes voeding en verdeel deze de gehele dag over de flessen. Ze krijgt dus het maximale aan flesvoeding per dag nl 32 schepjes voeding. Wat ze nu weegt, geen idee, ik schat tussen de 6 en 6.5 kilo.
Hoi,
ik vind het bij Jayden nog meevallen hoor
Mijn zoontje was met 8 weken oud 7200 gram bij 63 cm lang.
En kreeg de eerste 6 maanden alleen bv.
Nu krijgt hij nog steeds bv,gewoon op verzoek.
Met zijn eerste verjaardag woog meneertje al 15 kilo bij 87,2 cm lang.
Valt nog steeds flink buiten alle curven.
Nu met 18 maanden oud is hij 15,8 kilo bij 93,7 cm lang.
Ivan krijgt ook bv die woon met gboorte 2970 na 4 week 4780 gram en met 9 week 5420 gram.
HOpelijk heeft het CB snel een oplossing.
onze zoon is 4 maand en`1 week en woog afgelopen week 6100 gram en is 62 cm hij krijgt 5 flessen per dag waar van 3 x 150cc en 2 x 120 cc dat is dan water en moet de voeding nog bij.
had 3 week geleden op alle flessen 150 cc gezet maar daar heeft ie echt te veel aan dus vandaar nu 2 flessen van 120 weer.