Hoe zit het met All You Need is Love Kerstspecial?

Woensdagavond heb ik All You Need Is Love Kerstspecial gemist, omdat ik naar de kerk ging. Nu zag ik dat dit programma vandaag (1e Kerstdag) weer kwam op een ander net. Is dat een herhaling of niet???



Groetjes,



Viratine

Ja, dit is een herhaling van gisteren! Ik had um ook nog niet gezien.

hij wordt de komende dagen tot in den treuren herhaald zag ik in de gids, je kunt het haast niet missen…

@fiep klophout wrote:

hij wordt de komende dagen tot in den treuren herhaald zag ik in de gids, je kunt het haast niet missen…






wahahahah idd je komt er niet onderuit :mrgreen:

@schoen wrote:

@fiep klophout wrote:
hij wordt de komende dagen tot in den treuren herhaald zag ik in de gids, je kunt het haast niet missen…






wahahahah idd je komt er niet onderuit :mrgreen:


ik doe nochtans wel heel erg mijn best :wink:

@fiep klophout wrote:

@schoen wrote:
@fiep klophout wrote:
hij wordt de komende dagen tot in den treuren herhaald zag ik in de gids, je kunt het haast niet missen…






wahahahah idd je komt er niet onderuit :mrgreen:


ik doe nochtans wel heel erg mijn best :wink:




Ik hoef niet eens mijn best te doen. Het is dat het hier op Kok een paar keer besproken wordt, maar heb het in mijn gezap nog niet voorbij zien komen…



Hier staat de tv in de avond standaard op sbs6 deze kerst.

haha, ik ben ook al 2 keer een herhaling tegengekomen gisteren tijdens het zappen. Je kan er niet onderuitkomen idd :lol:

@Madre wrote:

@fiep klophout wrote:
@schoen wrote:
@fiep klophout wrote:
hij wordt de komende dagen tot in den treuren herhaald zag ik in de gids, je kunt het haast niet missen…






wahahahah idd je komt er niet onderuit :mrgreen:


ik doe nochtans wel heel erg mijn best :wink:




Ik hoef niet eens mijn best te doen. Het is dat het hier op Kok een paar keer besproken wordt, maar heb het in mijn gezap nog niet voorbij zien komen…



Hier staat de tv in de avond standaard op sbs6 deze kerst.




op sbs? dat lijkt me ook geen porem…hier staat ie standaard uit, alleen gisternacht een docu over the good old johnny cash gekeken. (het vermijden van all you need lukt dus ook heel aardig hier :wink: )

@fiep klophout wrote:

@Madre wrote:
@fiep klophout wrote:
@schoen wrote:
@fiep klophout wrote:
hij wordt de komende dagen tot in den treuren herhaald zag ik in de gids, je kunt het haast niet missen…






wahahahah idd je komt er niet onderuit :mrgreen:


ik doe nochtans wel heel erg mijn best :wink:




Ik hoef niet eens mijn best te doen. Het is dat het hier op Kok een paar keer besproken wordt, maar heb het in mijn gezap nog niet voorbij zien komen…



Hier staat de tv in de avond standaard op sbs6 deze kerst.




op sbs? dat lijkt me ook geen porem…hier staat ie standaard uit, alleen gisternacht een docu over the good old johnny cash gekeken. (het vermijden van all you need lukt dus ook heel aardig hier :wink: )




Normaal hier ook geen sbs6 (zeurtje!!!) maar ze zenden alle 4 de films van Harry Potter uit en ook al heb ik ze al gezien vind ik het gezellig om met Mark te kijken…



Ontopic, sinds ik de ‘beroemde’ en genante aflevering van all you need heb gezien over die man die zowat stalkte heb ik het niet meer gezien. Vond dat zoooo naar…

Ik heb me voor het eerst van mij leven geloof ik ook eens vermaakt met Harry Potter - jaja het wordt nog wat met mij.



Tijdens het zappen wel een keer tegen all you need is love aangelopen.