Iedereen reageert heel verbaasd als ze zien dat Sanna nog maar 4 tandjes heeft.
2 boven en 2 onder :mrgreen:
Nu vertelde iemand op school dat ik daarvoor naar het cb moet omdat ze toch wel echt allang meer tanden moet hebben :shock:
Is dat zo? Moet ik me zorgen gaan maken?
Ik dacht eigenlijk die tanden komen vanzelf wel…toch?
Neem toch ook aan dat tandjes vanzelf komen :mrgreen:
Sam is ietsje jonger en heeft maar 2 tanden meer hoor. Ieder zijn eigen tempo denk ik dan.
De meeste pubers zie ik toch wel met tanden rondlopen
Justin heeft ook heel lang met maar 4 tanden rondgelopen.
De rest kreeg hij er toen in record-tempo bij.
Ik zou me er niet teveel zorgen over maken eerlijk gezegd.
Tegen de tijd dat ze het huis uitgaan, zullen ze er allemaal echt wel zitten
Zou me er echt geen zorgen over maken hoor, heb zelfs wel eens gehoord dat tandjes die later doorkomen sterker zijn :think: maar dat kan ook zomaar een fabeltje zijn
:mrgreen:
Isa heeft 2 ondertandjes en 2 ‘halve’ boventanden. Die zijn net pas door…
Ik maak me er ook maar niet druk over, het staat haar best schattig :inlove:
En tegen de tijd dat ze 18 is, zullen ze er vast wel zijn 8)
Benthe was ook laat met de eerste… in tijd van een week (écht waar!!) had ze er 8 :shock:
Nu zijn we inmiddels dik 4 maanden verder en ik begon me ook wat zorgen te maken omdat er nog steeds niks bij was…
Ontdekte ik zondagochtend ineens een hoektand en een kies linksonder…
'Savonds zat ze vreemd te doen met haar tong, ik voelen, hoektand en kies aan de réchteronderkant :shock:
Wat al gezegd was: ze zullen heus komen, heb nog nooit een tandloze puber gezien
Thanks voor de antwoorden!
Ik maakte me ook geen zorgen totdat die kennis dat zei, toen ging het natuurlijk weer malen :mrgreen:
Ik zei zelf ook al dat de meeste kinderen als ze naar school gaan tanden hebben en kunnen lopen :lol:
Het leukste vanalles (nou ja, leukste :eh: ) is dat Sanna vandaag zwaar sjacherijnig was, een knalrode wang had,
al 6 :shock: poepluiers heeft gehad en probeert allebei haar handen in haar mond te doen!
Maw, ik denk dat de rest van haar tanden eraan komen.
Was ik weer te vroeg met posten:mrgreen:
hier heeft julia er nog maar twee… onderin.
al is ze nog niet zo oud als jou uk…
Zou me er geen zorgen over maken. Die komen vanzelf. Maar wat ik me dan wel afvraag is, wat kan het CB er dan aan doen :think: ? Volgens mij helemaal niks :snooty: . Denk niet dat er “tandensnellerdoorlatenkomen-drankjes” bestaan :lol: .
Britt is ook heel laat. En zij begon met een hoektand. Haar onderste voortanden zijn net door. En normaal krijgen ze die als eerste.
Britt is vlot met andere dingen. Zoals lopen met 11 maanden terwijl ze 5 maanden in spreidbroek heeft gezeten.
Dus het komt echt goed. Ze hebben overal protocollen voor maar parktijk is het daar niet altijd mee eens
groet Anita