Hoe zit dat in de trein?

Ik moet woensdag een stukje met de trein…



Hoe zit dat met Benthe?? Moet ze dan op schoot of mag ze in de buggy blijven zitten???



Wel wennen hoor, hubby niet meer thuis om me te brengen :wink:

Ben laatst ook met de trein geweest

Had Lizz gewoon op schoot

Ze vond het prachtig

In e buggy heb ik wel es gedaan met wendy maar hebben ze liever nietop schoot vind een kindje veel fijner, zorg wel dat je je buggy f bij je hebt of dat je hem met een slotje vastmaakt…( net als fiets) Als kindjein buggy blijft zitten dan moet je wel in grotere ruimte zitten en dan niet in de normale zitplaatsruimte dus heb je zelf minder zicht naar buiten ook… ik zou haar gewoon op schoot meenemen :thumbup:

Het is maar een klein kwartiertje, hooguit 10 minuten en naar buiten kijken hoef ik niet, ken de omgeving pas 35 jaar;)

@wisje wrote:

Ik moet woensdag een stukje met de trein…



Hoe zit dat met Benthe?? Moet ze dan op schoot of mag ze in de buggy blijven zitten???



Wel wennen hoor, hubby niet meer thuis om me te brengen :wink:




niks moet, je mag het in de trein helemaal doen zoals je zelf wilt! dus ik zou gewoon kijken wat goed uitkomt, ligt ze net te slapen dan ga je gewoon met haar op het balkon zitten en anders neem je d’r lekker mee op schoot.

Bij mij was het ook maar 15 min

Maar Lizz moest en zou naar buiten kijken



Ik ben op de plek gaan zitten waar normaal een rolstoel naast kan staan

Ik heb vroeger Tessa en nu Joyce eigenlijk gewoon lekker in de wagen laten zitten altijd… NEt zo makkenlijk… zat dan eigenlijk altijd waar je binnenkomt en dan de wagen zo dat hun lekker naar buiten konden kijken… zelfs met die 2 samen gaat het goed…

Moet je wel even extra opletten met uitstappen… maar er zijn eigenlijk altijd wel mensen die je even helpen… ( had het een keer dat er niemand liep… wat een geklungel)…



Liefs

ik laat mischa meestal in de buggy zitten, hij wil echt niet op schoot of op de bank blijven zitten…

Kinderen tot 4 jaar mogen gratis mee, maar met als voorwaarde dat ze geen zitplaats in beslag nemen.

Als het rustig is, kan ze natuurlijk op schoot/eigen stoel, maar je moet plaatsmaken voor andere mensen (al zal het in praktijk best meevallen)



ALs je niemand in de weg staat, kan ze volgens mij gewoon in de buggy blijven (je kunt bijv in het gangetje blijven staan/zitten.) Daar heb je over het algemeen meer ruimte en hinder je anderen niet met de buggy

ow maar 15 minuten , wat je zelf zegt naar buiten kijken dan niet nodig en kan ze in de buggy blijven anderszijds wil zekijken kun je der zo even optillen,… ik denk dat het zocht vanzelf wijst meis, komt wel goed,

succes ene veel plezier :thumbup: