hoe zit dat eigenlijk?

Ik ben 32 jaar en mama van een jochie van 4 en een dochtertje van 6 maanden.

We willen nog wel graag een derde maar nu nog even niet.

Alleen is het geval dat ik de eerste pil van de laatste strip een dag te laat heb ingenomen.

Eergisteren heb ik de laatste pil genomen en nu is het wachten op mijn ongi.

Ik voel me alleen een beetje vreemd. Ik heb ineens weer last van zuurbranden en heb soms vlagen van misselijkheid. Nu heb ik afgelopen weekend ook wel veel gehad, een verjaardag, een barbeque dus lekker vet eten…

hopelijk ligt het daaraan.

Niet dat ik geen derde kindje wil maar juist omdat een derde mijn gezinnetje compleet maakt wil ik het hele proces wel heel bewust mee gaan maken als het voor ons nog een keer weggelegd is.

Stel dat ik wel zwanger ben, zal ik dan gewoon ongesteld worden omdat ik de pil slik?

Of blijft mijn ongi dan ook weg?

Anders zou ik een test moeten kopen om het zeker te weten.

wie heeft ervaring?

groetjes conny

volgens mij als je niet ongie zal worden kans dat je zwanger bent en dan test kopen om het zeker te weten

Volgens mij hoort ook tijdens pilgebruik je ongi weg te blijven als je inderdaad zwanger bent. :slight_smile:

Bij mijn eerste zoontje ben ik door de pil heen zwanger geraakt. Ik werd nog wel ongesteld, ietsjes minder dan anders.

Liefs Suzanne

Dames,

Bedankt voor jullie reacties,

Ik ben gisteren ongesteld geworden, een dag te laat en maar heel weinig. Vanmorgen was het gelukkig al iets meer maar heb toch even getest voor de zekerheid. Ik had er toch nog eentje liggen.

Ik ben niet zwanger.

Nu maar weer genieten van mijn kinderen en misschien volgend jaar officieel stoppen met de pil en een poging wagen. Dat voelt toch wat beter, al was het heus wel welkom geweest hoor.

Stom hé, dat je dan toch een soort van teleurstelling ervaart, terwijl je nog helemaal niet toe bent aan een derde…

Conny

Die dag te laat klopt dus wel omdat je 1 dag later dan normaal met je pilstrip begonnen bent :wink: