Hoe zit dat ( beekse bergen)

Als je naar beekse bergen gaat en je doet een autosafari.

Mag je dan daarna nog een bootsafari doen of moet je dan apart nog geld betalen?

Hoe lang duurt een autosafari trouwens ongeveer?

wat ik me weet te herinneren is dat je gewoon alle safari’s gewoon mag doen en niet per safari moet betalen

maar moet je anders even op de website kijken of had je dat al gedaan?

Ja ik had al gekeken, maar kon er niet echt wijzer van worden.

wij zijn een keer geweest en toen zijn we eerst wezen wandelen daarna zijn er een paar met de boot gegaan en we hebben ook met de auto de safari gedaan dus volgens mij is dat volkomen legaal :mrgreen:

Je betaald entree en dan kun je gewoon alles doen binnen het park.

Hoelang een autosafari duurt bepaal je zelf, je kunt zelf zolang stoppen als je wilt.

Je kan dat gewoon combineren :wink: Je kunt halverwege de autosafari bijvoorbeeld ook parkeren. Dan ben je ook bij de aankomst/vertrekplaats van de boot. Je kan dan bijvoorbeeld de boot nemen (dan kom je weer vlakbij de ingang van het park terug) en dan via de wandelsafari terug naar de plek waar je auto staat en dan de autosafari afmaken. Dat is maar een voorbeeld he, je kunt natuurlijk ook andere combinaties maken. Ik neem aan dat je ook bijvoorbeeld eerste de gehele autosafari kunt doen en daarna te voet het park in om te wandelen/met de boot te gaan.

Wij gaan nooit met de autosafari maar met de bussafari, dat is dezelfde route maar er is dan ook een gids in de bus die vanalles vertelt over de dieren die je ziet en vaak ook dingen bij zich heeft (een gewei, een stukje huid, een neushoorndrol :lol:) wat de kinderen dan morgen vasthouden en bekijken. Vinden wij veel leuker dan zelf met de auto door de safari te gaan.

voor het kaartje mag je alles routes gewoon nemen. Wij nemen i.i.g nooit meer de autosafari :shifty: Bij onze auto heeft een giraf onze antenne los gerukt met zijn bek. In het begin likt 2 giraffen onze hele auto af en toen vonden we het nog grappig. Totdat we opeens een kabaal hoorden op het dak. We wilden wegrijden maar die giraffen ging echt niet aan de kant. Uiteindelijk zijn we weg gekomen en kwamen er dus achter dat de hele antenne los zat. Antenne konden we niet inschuifen over verwijderen anders hadden we dat wel gedaan voor de safari :wink:

je kan gewoon alle safari’s doen hoor!

Wij hebben ze allemaal gehad! Maar de bus safari was het leukste!

De bootsafari vonden wij persoonlijk erg tegenvallen. ( kort en we zagen alleen maar eigenlijk de eenden )

Je kan ook halverwege de autosafari naar de boot gaan en dan terug lopen.

Superleuk park! En ik zou proberen alle safari’s te nemen… dat is wel zo leuk…

@Pimpernella wrote:

Wij gaan nooit met de autosafari maar met de bussafari, dat is dezelfde route maar er is dan ook een gids in de bus die vanalles vertelt over de dieren die je ziet en vaak ook dingen bij zich heeft (een gewei, een stukje huid, een neushoorndrol :lol:) wat de kinderen dan morgen vasthouden en bekijken. Vinden wij veel leuker dan zelf met de auto door de safari te gaan.

Ja, de bussafari! Dat is het leukste! En zelf lopen en met het bootje. Maar echt, neem de bus en laat je van alles vertellen door een 'ranger’die ook weet waar de dieren zitten. Ze gooien het dakraaam open en een giraf komt even binnen koekeloeren. Echt geweldig! Doen !

Ben er met mijn vrijgezellenfeest vorig jaar geweest. Heel kort, maar leuk. Hebben toen de bussafari gedaan, was erg leuk met de gids.

Maar ga ook naar de Vogelshow in het park, was ook super leuk!