Hoe ziet jouw plakplastic (tegen inkijk) op het raam eruit?

wij hebben een heel vreemde overbuurman, die serieus de hele dag voor zijn raam zit om bij ons naar binnen te kijken. Eerst hadden we op ongeveer ooghoogte een strook plakplastic, tegen de inkijk, maar nu hebben we toevallig gisteren een nieuwe strook geplakt, aan de onderkant van het raam (zo’n 45 cm hoog). Kan die rare vent tenminste niet meer naar binnen gluren, haha.



Zal er binnenkort eens een fotootje van maken!



Vind trouwens wel dat er weinig echt leuke motiefjes zijn te vinden, bij de Gamma enzo zijn ze allemaal vrij standaard. Jammer :frowning: bij de hier genoemde sites zitten er wel wat leuke tussen, maar dat moet maar net bij je interieur passen, en ik vind 't behoorlijk prijzig! Zag een leuke… 35 euro per meter :shock:

Ik ben geen raamfoliefan, beneden hebben wij dus ook grote open ramen, maar ja wij hebben geen overburen. :mrgreen:

Boven ben ik overstag gegaan maar heb er zelf mozaïek van gemaakt, gezandstraalt plastic en die in willekeurige stukken knippen, driehoekjes oid. Die heb ik dan weer stuk voor stuk op de ramen geplakt, een gedeelte maar, staat erg leuk, krijg ook veel leuke reacties!

ik ben fan :oops: :oops: :oops: 't zit nu bij ons alleen nog maar op de voor deur, maar tis hier echt heel open en alle ramen ook zo lekker groot dat iedereen naar binnen kan kijken gewoon bij de gamma gehaald met een soort motiefje erin, dus niet helemaal egaal mat.



ik heb een hele mooie gezien (speciaal gesneden bij zo’n beletter speciaalist waar je ook je auto kan laten beletteren) met de skyline van rotterdam :inlove: :inlove: :inlove:

jep, zeker wel. Toen ik de oude folie er vanaf haalde van de week, moest ik echt m’n best doen :shock: bleven geen restjes ofzo achter, maar 't zat gewoon muurvast. Ik dacht nog 't zal toch niet gebeuren dat ik 't kozijn uit zijn verband trek he… :lol: (huisje is oud, volgend jaar al 100 jaar :inlove: )

@Paco wrote:



Zal er binnenkort eens een fotootje van maken!




van die man of van de folie :mrgreen: bah zeg zo’n (gl)buurman

hahahaha :lol:



die man heeft vandaag z’n gordijnen dicht, denk dat 'ie de hint begrepen heeft :mrgreen:

Ik heb super gaaf plakplastic (al zeg ik het zelf)

zie foto! Het is niet echt plakplastic, want je kunt het ook makkelijk weer verwijderen en opnieuw gebruiken. Was wel wat aan de dure kant, maar ik vind het nog steeds (na 3 jaar) geweldig!



liefs

daffie

Blijft dat spul dan wel zitten als je de ramen lapt?