Hoe ziet jouw koelkast er van binnen uit?

:shifty: zie veel ketjap in de koelkast staan… moet dat?? Hier staat ie altijd gewoon bij de kruiden in een keukenkastje :oops:



:angel: zal 'ns kijken of ik het aandurf om een foto van de koelkast te maken; het is weer eens een zooitje daarbinnen :roll: alles heeft altijd wel een eigen plekje, maar het is zo makkelijk om als je iets gebruikt hebt 't gewoon ergens anders weer terug te leggen :wall:

Hier staat mijn ketjap ook in de kruidenlade.

@Jiska wrote:

:shifty: zie veel ketjap in de koelkast staan… moet dat?? Hier staat ie altijd gewoon bij de kruiden in een keukenkastje :oops:


Op mijn fles staat ‘koel en donker bewaren’ dan zou hij ook gewoon in een keukenkastje kunnen.

Ik heb een apothekerskast voor de voorraad en daar wil ik geen geopende spullen in hebben staan. In het bovenkastje waar de kruiden staat, past hij niet tussen de planken.

Vandaar dat hij bij ons in de koelkast gaat :wink:

@Jiska wrote:

:shifty: zie veel ketjap in de koelkast staan… moet dat?? Hier staat ie altijd gewoon bij de kruiden in een keukenkastje :oops:




Nee hoor hoeft niet, sambal trouwens ook niet.
Oestersaus doe ik wel na openen in de koelkst, ik heb de ervaring tot dat wel snel kan gaan schimmelen, vandaar.

Kom maar op… Meer koelkasten graag 8) :mrgreen:

onze net weer gevuld :mrgreen:



sorrie, geen foto…

Leuk topic! Ik zal ook eens een foto maken… :thumbup:

Zien jullie koelkasten er zo vies uit dat weinig maar durven te posten? :angel:

Mijn koelkast is momenteel te leeg om hem hier te showen :wink:



Zodra hij wat voller is kom ik ook ff showen :smiley:

Ach te vies is hij niet. Ik boen hem regelmatig. Maar door de foto’s heb ik wel enorme zin om onze 2 koelkasten eens anders in te gaan richten :lol:

Leuk klusje voor morgen!