Hoe ziet jouw koelkast er van binnen uit?

@Madre wrote:

@Karin2 wrote:
Ha Lous, ideeen opgedaan bij BNN & Viva ? :smiley:




Ehm, enlight me? :think:

:smiley: Ik heb geen idee waar je het over hebt, ha ha




De Viva had vorige week een item over de koelkasten van 5 BN-ers. met foto en uitleg :wink: En BNN heeft in “Nu we er toch zijn” het over de koelkast, met shot en uitleg.

Vandaar.

Enlightened? :stuck_out_tongue:

@Karin2 wrote:

@Madre wrote:
@Karin2 wrote:
Ha Lous, ideeen opgedaan bij BNN & Viva ? :smiley:




Ehm, enlight me? :think:

:smiley: Ik heb geen idee waar je het over hebt, ha ha




De Viva had vorige week een item over de koelkasten van 5 BN-ers. met foto en uitleg :wink: En BNN heeft in “Nu we er toch zijn” het over de koelkast, met shot en uitleg.

Vandaar.

Enlightened? :stuck_out_tongue:




jaaah Enlightened, maar heb het daar niet van.

Och, wat ben ik hip.

@catty wrote:

Wij hebben wel de onderste groentela eruit gehaald en daar staat bij ons het bier, ik kon er maar geen handige plek voor vinden :oops:


Wij hebben een van onze groentelades omgedoopt tot bierlade :lol:

De rest van onze koelkast, afgelopen zaterdag de wekelijkse boodschappen gehaald, dus hij is alweer aardig leeg aan het raken…

tadaa :slight_smile:

Niet zo heel duidelijk te zien want het is een beetje donker…

@sassie1980 wrote:

@catty wrote:
Wij hebben wel de onderste groentela eruit gehaald en daar staat bij ons het bier, ik kon er maar geen handige plek voor vinden :oops:


Wij hebben een van onze groentelades omgedoopt tot bierlade :lol:




Ja had ik eerst ook, maar ik vond het zo’n herrie maken om de la open te trekken :oops: En nu zonder la passen er ook meer biertjes in :mrgreen:

@catty wrote:

@sassie1980 wrote:
@catty wrote:
Wij hebben wel de onderste groentela eruit gehaald en daar staat bij ons het bier, ik kon er maar geen handige plek voor vinden :oops:


Wij hebben een van onze groentelades omgedoopt tot bierlade :lol:




Ja had ik eerst ook, maar ik vond het zo’n herrie maken om de la open te trekken :oops: En nu zonder la passen er ook meer biertjes in :mrgreen:


:silenced: Het is maar goed dat mijn man niet op KoK komt :lol:

Wat een leuk topic!! :thumbup:

Zal eens kijken of ik eraan toe kom straks een fotootje te maken. :slight_smile:

grappig :smiley:



zal morgen ook een foto maken als ik er dan aan denk :slight_smile:



Bij MTV cribs laten ze ook altijd de koelkasten zien :smiley:

In maart zag mijn koelkast er zo uit:





Inmiddels hebben we een kleinere, zal eens een foto scoren.

@judith wrote:

wowwwww wat ligt die vol :shock:

dan ziet de mijne er maar leeg uit :mrgreen:




haha mijn idee… die van ons maakt echo geluiden naast die van jullie :oops:



Er staat nu in elk geval een restje taart in :mrgreen:

onze koelkast is nooit zo vol, zelfs niet na de boodschappen. Zoveel koop ik niet wat koel moet, groente haal ik vrijwel altijd 2 of 3 keer in de week en gooi veel in de vriezer zoals roerbak en soepgroentes, andijvie en boerenkool. (gewassen en gesneden)

er gaat maximaal 1 pak melk doorheen per week dus daar kan het niet aan liggen, 4 yoghurt, max 2 vla en soms een pak lekkere vla of toetjes.



ohja frisdrank max 1 pak/fles van iets en we hebben maar 2 flessen met prik en 1 soort zonder prik per keer koel staan :think: waarom weet ik eigenlijk niet :mrgreen:

onze koelkast is eigenlijk ook vrij leeg op het moment…

Toch hebben we nog tot zaterdag te eten dus het zla wel goed zijn :mrgreen:

@sassie1980 wrote:

@catty wrote:
@sassie1980 wrote:
@catty wrote:
Wij hebben wel de onderste groentela eruit gehaald en daar staat bij ons het bier, ik kon er maar geen handige plek voor vinden :oops:


Wij hebben een van onze groentelades omgedoopt tot bierlade :lol:




Ja had ik eerst ook, maar ik vond het zo’n herrie maken om de la open te trekken :oops: En nu zonder la passen er ook meer biertjes in :mrgreen:


:silenced: Het is maar goed dat mijn man niet op KoK komt :lol:




Wij hebben die groentelades ook niet :slight_smile:

die dubbele koelkast (of is dat het neit) is dat zo’n amerikaanse??? Wat een ruimte!!!

Ja wij hebben een amerikaanse, MET ijsblokjesmaker/crusher en koudwaterding. Gebruik het echt elke dag…

Links is de vriezer maar dat hadden de meeste vast gezien. :smiley:

@Madre wrote:

Ja wij hebben een amerikaanse, MET ijsblokjesmaker/crusher en koudwaterding. Gebruik het echt elke dag…

Links is de vriezer maar dat hadden de meeste vast gezien. :smiley:


Zelfde bij mijn foto, echt ideaal :mrgreen:

Beetje leeg maar morgen wordt hij weer gevuld :wink:



Tja wat zit er normaal allemaal in…



Melk, chocolademelk, vla, yoghurt, bus slagroom, boter voor op brood, boter om te bakken, vleeswaren, kaas, jam, appelmoes, diksap, citroensap, curry, mayonaise, pizzaquick, picalilly, ketjap, sambal brandal, pesto, harissa, een flesje wijn, een fles Rotkäppchen (soort champagne), wat bier, een paar flesjes Jillz, cola, 7up en spa grapefruit

En mijn Insulinespuiten :wink:

Onderin de la groenten.

Zijn meestal wel de standaard dingen die er in zitten.



In de vriezer er boven zit brood, vlees, minipizza, saté, ijs en diepgevroren fruit (in doosjes)

Nu heb ik trek in chocomelk :slight_smile: