Hoe zet je drukknoopjes vast op kleding?

Ik heb hier 2 rompers van de v&d met drukkers op 1 schouder. Als je die wilt hebben moet je het even laten weten. Onze zoon heeft ze nu nog aan (maat 86/92).

Wat lief dat jullie allemaal zo mee denken! :-*



Pimpernella, met drukknoopjes op beide schouders? Ik ben bang dat de maat nog wel wat ruim voor de kleine man is, alhoewel, hij hoeft pas over 2 maand natuurlijk. Heb je een foto en waar heb je ze gekocht?



Pitje, hier heb ik overal gekeken maar echt nergens overslagromper in 74/80, las op een ander forum inderdaad ook dat ze een aantal bij V&D of HT hadden gevonden, maar hier helaas niet.



Ik denk dat ik toch iets van hemdjes met drukknoopjes ga maken, al kun je een hemdje denk ik ook makkelijk via de beentjes aantrekken zonder knoopjes :think:



Tamma, die tang is handig! :thumbup: Zowiezo een goede tip, thanks!!

@Gemmama wrote:

Pimpernella, met drukknoopjes op beide schouders? Ik ben bang dat de maat nog wel wat ruim voor de kleine man is, alhoewel, hij hoeft pas over 2 maand natuurlijk. Heb je een foto en waar heb je ze gekocht?




Drukker op 1 schouder, weet niet of het dan ruim genoeg is voor je mannetje.

De maat is een kleine 86/92, de romper is zoveelste hands, door al dat wassen is ie geloof ik wat gekrompen, maar hij voldoet nog prima.

Volgens 't label is ie van V&D.



Maar gewone rompers trekken wij hier ook regelmatig gewoon langs de onderkant uit. Da’s het voordeel van die overslag bij de schoudertjes he.

@Pimpernella wrote:



Maar gewone rompers trekken wij hier ook regelmatig gewoon langs de onderkant uit. Da’s het voordeel van die overslag bij de schoudertjes he.


Ja, precies, gaat prima. :thumbup:

OO dan trek ik hem gewoon een maatje groter aan en via de onderkant omhoog hoor, heb nog wel een voorraadje liggen van Nica en anders hemdjes. Ik hoop dat het eind juli/ begin augustus toch wel eindelijk eens echt zomer is! :pray:

@Gemmama wrote:

OO dan trek ik hem gewoon een maatje groter aan en via de onderkant omhoog hoor, heb nog wel een voorraadje liggen van Nica en anders hemdjes. Ik hoop dat het eind juli/ begin augustus toch wel eindelijk eens echt zomer is! :pray:




Denk dat je dat beter kunt doen dan een hoop werk op je nek halen met het vermaken van rompers.

Nog een handige tip…

Er zijn rompertjes bijvoorbeeld die van de hema. Die hebben zo’n dubbel flapje over de schouders. Die rompertjes zijn er ook speciaal voor gemaakt om die van onder langs aan te trekken. Met deze dubbele flapjes zijn er ook truitjes op de markt…Scheelt je een hoop gefreubel.