Hoelang mag ik kolfen op het werk als ik op een dag 8 uur werk?
Bedankt!
2 uur
Goh! Zolang?! Valt alweer mee… hoop dat ik niet zolang nodig heb want denk dat mijn collega’s niet echt zitten te wachten om mij twee uur te moeten missen.
Ik had zo’n leuk foldertje (om ook aan de deurknop te hangen) en dat wilde ik neerleggen op het werk, daar stonden ook dit soort dingen op maar kan het niet meer vinden…
denk dat mijn collega’s er ook niet op zitten te wachten… maar dat boeit me niet, ik vind 2 uur nodig (4x een half uur) en heb het nodig voor jayden…
en het is wettelijk toegestaan dus ze vinden maar wat :mrgreen:
Je hebt gelijk hoor, maar voel me toch wel iets bezwaard… Ook omdat mijn collega dan alleen in de winkel staat… Daarom baalik ook dat ik datv leuke foldertje niet meer heb, daar staan dat soort dingen in en zien ze met eigen ogen dat het wettelijk verplicht is. Tot 6 maanden toch?
Volgens mij tot een jaar hoor! :think:
9 maanden kolfrecht :-*
Mooi er tussenin dus!
die 9 maanden, wordt dat vanaf de geboorte geteld? :think:
Ja, dat wordt geteld vanaf de geboorte.
Oh…okee voor mij nog 6 maaanden dus…
Oeh…ik dacht een jaar :wall: .
Euhm weet iemand nog hoe ver je van te voren op je werk moest melden dat je wilt gaan kolven???
@Jolanda wrote:
Oeh…ik dacht een jaar :wall: .
Euhm weet iemand nog hoe ver je van te voren op je werk moest melden dat je wilt gaan kolven???
Weet niet of daar een bepalde tijd voor staat. Ik heb het wel gemeld maar of ze goed geluisterd heben is een tweede. Nu is er zowiezo wel een plek voor mij om te kolfen.
Heb het net maar in een mail gemeld… :mrgreen:
:mrgreen: