Ow jee, ik ben een muts met eten en zwanger zijn en durf niets te eten wat ook maar heel misschien kwaad zou kunnen.
Nu ben ik morgen jarig en heb net een kwarktaart gemaakt. Ik dacht, dat maakt niet uit, kwark is gepasteuriseerd en verder alleen melk, lange vingers en klop klop…
Maar nu kijk ik op het pakje klop klop en zie erop staan: melkeiwit
En nu ben ik alles door gaan spitten en zie geen gepasteuriseerd op de kwark staan. Dat was toch verplicht te melden??? :think:
En in de lange vingers staat: eieren (koekjes komen toch uit de oven, kan dat dan nog kwaad?)
En de gelantine, daarop staat ook alleen iets van 100% voedingswaarde :eh:
Help, kan ik nu morgen onbezorgt een stukje kwarktaart eten of kan ik het toch maar beter laten staan?
Ow ik weet het, het is heeeeeeeeeeel erg, maar ik ben er gewoon niet gerust op als ik maar even denk dat het niet goed zou kunnen zijn :roll:
Volgens mij kan kwark geen kwaad…? En eieren ook niet als ze gebakken of gekookt zijn.
Je kan het gewoon eten hoor, alleen met rauwmelkse kazen moet je
oppassen.
nee maar zouden eieren in een koekje dan kwaad kunnen die zijn niet gebakken of gekookt.
Tja aan de andere kant denk ik dan, dan kan je niets meer eten, maar toch…
@femmie wrote:
nee maar zouden eieren in een koekje dan kwaad kunnen die zijn niet gebakken of gekookt.
Tja aan de andere kant denk ik dan, dan kan je niets meer eten, maar toch…
Een koekje komt toch uit de oven :lol: :lol:
Althans hier wel hoor, en die eiwitten in die kwarkmix zijn zo bewerkt daar zit echt geen bacterie meer in.
Dus morgen gewoon genieten van je stukje kwarktaart, je kan er nu zelfs een stukje extra nemen .
En van harte gefeliciteerd natuurlijk :dance: , jij ook al zo lekker vlot weer zwanger :thumbup:
Eieren staan niet op de lijst, alleen de rauwmelkse kaas.
ow ik sla weer door hoor, ik merk het al :oops:
Op het lijstje wat ik heb staan overigens wel eieren en daar staat ook op dat kwark gewoon mag. Maar idd uit de oven dan zijn die bacterieen kapot en in die klopklop, dat is droog spul daar kan toch eigenlijk ook niks meer inzitten lijkt me (als ik het logisch probeer te bedenken)
En idd lekker snel weer zwanger mama van sharondenise :inlove: Was ook altijd een grote wens van me :oops:
@femmie wrote:
ow ik sla weer door hoor, ik merk het al :oops:
Op het lijstje wat ik heb staan overigens wel eieren en daar staat ook op dat kwark gewoon mag. Maar idd uit de oven dan zijn die bacterieen kapot en in die klopklop, dat is droog spul daar kan toch eigenlijk ook niks meer inzitten lijkt me (als ik het logisch probeer te bedenken)
En idd lekker snel weer zwanger mama van sharondenise :inlove: Was ook altijd een grote wens van me :oops:
Leuk voor je meid, geniet er maar lekker van.
ik denk dat onze kindjes ongeveer even veel zullen schelen dadelijk.
Yari is 20 maanden als de beeb wordt geboren :inlove:
gefeliciteerd Femmie, keileuk dat je zwanger bent !!! :lol: :lol: