Dag dames…
Ik moet voor de kleinste de gordels in hoogte gaan verstellen in haar Maxi Cosi Priori, maar weet niet meer hoe dat moet :oops: Het moet natuurlijk kunnen, er zitten achter de schouders 3 gleuven, maar hoe ??
Iemand die dat recent gedaan heeft en dat zo kan vertellen ? Zelfs in de handleiding welke op hun site staat kom ik er niet uit…
Bedankt!!
Ik heb het ontdekt toen ik de tobi even uit de auto had gehaald.
Dan kun je aan de achterkant duidelijk de standen zien.
Nou ik heb hem gisteren eruit gehad, maar niets gezien… Zal hem nu even uit de auto pakken…Ga direct kijken…
Oke, hij staat hier voor me en inderdaad zie ik wel die gleuven, maar WAAR en HOE gaan de riempjes dan los :think:
Zet de stoel in ligstand en dan vind je een klepje in de rugleuning waarachter de riempjes vastzitten. Je trekt ze er dan zo uit en bevrijd de riempjes gemakkelijk uit de ijzeren klem.
Je wilt dat hoofdkussentjes met beugels iets naar beneden hebben toch?
Dat heb ik toen gedaan door dat hoofdkussentje aan de bovenkant (dacht ik) naar voren te doen en dan naar beneden drukken.
Oke, klepje is eraf… wordt vervolgd :mrgreen:
als de riempjes uit de ijzeren klem zijn, goed kijken hoe je ze lost maakt, dat maakt het weer makkelijker om ze terug te doen.
Je moet ze er wel bijna helemaal uithalen.
die schouderbandjes zitten aan elkaar (die eruithalen en een gat hoger doen) die andere twee er weer doorheen halen en aan de achterkant onderop weer vast zetten aan die ijzeren klem.
(hoop dat je het begrijpt)
Dames, bedankt! Kan me niet herinneren dat ik dit ooit eerder gedaan heb ook :lol:
Opgelost!