Hoe werkt dat indexeren met alimentatie??

Je hebt gelijk… Ik heb het nog eens nagelezen…



Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet veel vind, maar het zal idd goed berekend zijn… Het ligt aan een heleboel factoren wat je krijgt…En zelfs als je meer verdient dan je ex, zou het nog zo kunnen zijn dat jij degene bent die moet betalen…



En nee…dat maakt de ex in kwestie geen lapzwans…om antwoord te geven op je vraag… :-*

Je hebt gelijk, er zijn vele factoren die meegenomen kunnen worden in de berekening van de alimentatie. Ik ga er vanuit dat een rechter echt wel in het belang van de kinderen denkt, dus als er ruimte is om alimentatie vast te stellen zal dat ook gebeuren.

Wanneer deze ruimte er niet is, zal het bedrag heel laag zijn of nihil.



Mijn ex betaald ook heel weinig. Toch kan ik niet zeggen dat het een lapzwans is.



Ik denk dat hij echt wel het beste voor heeft met de kinderen. Heeft niets met de ali te maken.



Het viel me op dat er zo gedacht werd. Het was niet mijn bedoeling om een discussie te starten of zo hoor :-*

Maakt toch niet uit? Spreken wij elkaar ook weer eens! :wink: :mrgreen:

moet nodig het convenant er weer eens bij pakken



Ik dacht nl dat dat bij ons ook een co-ouderschap heet :think:

Mijn bedrag is niet door een rechter bepaald, maar hebben we samen afgesproken destijds. Maar ik weet wel zeker dat in het convenant staat dat het elk jaar geindexeerd moet worden.

Mocht hij het om wat voor reden dan ook niet meer kunnen betalen kan hij opnieuw naar de rechter gaan denk ik :think:

Hahahahaha, das een goeie Miek. Ik lees je wel vaak, maar spreek je weinig inderdaad :mrgreen:



We kunnen de babyschaal in ieder geval weer gebruiken :lol:

Ja Anita…nog 2 dagen en je bent alweer op de helft!!! (volg je ook wel hoor! 8) )

@Sterre74 wrote:

moet nodig het convenant er weer eens bij pakken



Ik dacht nl dat dat bij ons ook een co-ouderschap heet :think:

Mijn bedrag is niet door een rechter bepaald, maar hebben we samen afgesproken destijds. Maar ik weet wel zeker dat in het convenant staat dat het elk jaar geindexeerd moet worden.

Mocht hij het om wat voor reden dan ook niet meer kunnen betalen kan hij opnieuw naar de rechter gaan denk ik :think:




Dan kan hij inderdaad opnieuw naar de rechter en om een herziening vragen. Jij ook . Als het in het convenant staat is het wel uitgesproken door de rechter ook al hebben jullie dat samen afgesproken. :wink:

@miekske wrote:

Ja Anita…nog 2 dagen en je bent alweer op de helft!!! (volg je ook wel hoor! 8) )




Morgen de screeningsecho :shifty:



Dankzij jou kunnen we in de zomer weer fietsen :mrgreen:

Zal aan je denken morgen! Eneuh…ik ben zo blij dat je de babyschaal goed gebruikt!!



Zo…on topic maar weer??? :mrgreen: