hoe werk clomid

Hallo meiden,



Een vraagje ik kan misschien met clomid starten in sep



maar hoe werk di???t ik werk zelf heel veel moet je vaak naar het ziekenhuis?

ik kan niet erg vaak vrij nemen hoe combineren jullie dit met je werk



Groetjes,



chantal

clomid zijn tabletten hoeveel mg moet je nemen?

het verschild per zkh hoevaak je terug moet komen voor een follikelmeting ik moest soms per week 3x heen na cyclusdag 10 maar goed dat kan heel goed verschillen



succes!

Ik denk dat ik met 50mg moet beginnen

maar hoe deed je dat met je werk?



groetjes,



chantal

is dat dan 1 keer in de maand dat je eens per week 3 keer moet



gaan



gr



chantal

@chantal09 wrote:

is dat dan 1 keer in de maand dat je eens per week 3 keer moet



gaan



gr



chantal


hangt er echt van af hoe snel je follikels groeien en of je wel fm krijgt anders even informeren inhet zkh!

@chantal09 wrote:

Ik denk dat ik met 50mg moet beginnen

maar hoe deed je dat met je werk?



groetjes,



chantal


ik nam vrij of ruilde me dienst om werk in de zorg :wink:

wat is fm???



gr



chantal

@chantal09 wrote:

wat is fm???



gr



chantal


een follikelmeting waarbij je follikels worden gemeten en de clomid dus goed zijn werk doet!

oke roosje,



bedankt voor je antwoorden :thumbup:



Groetjes,



chantal

@chantal09 wrote:

oke roosje,



bedankt voor je antwoorden :thumbup:



Groetjes,



chantal




graag gedaan hoor :-*

chantal, het is idd afh. van het zkh, maar ik proef bij jou een probleem wat ik ook had en het maakte het me nog extra moeilijk allemaal. Ik werkte net bij een nieuwe baas dus dan ga je niet meteen aan de grote klok hangen hoe of wat (en het was geen sympatieke vent die baas dus dan al helemaal niet), ik heb mezelf echt in bochten gewrongen.

De eerste ronde werkte ik nog bij de oude baas, en toen had ik al de nieuwe baan en nam ik onder het motto “ik heb nog een andere sollicitatie lopen en dat wil ik ook een kans geven” uren vrij. In werkelijkheid ging ik naar het zkh. De 2e ronde werkte ik bij de nieuwe baas en heb ik gezegt, “ik moet naar het zkh.” Ik werkte enigszins in de regio, moest het in de 2 uur die je van de baas krijgt :wink: voor zkh bezoek kunnen redden.

Mijn baas keek me wel elke keer aan van, waarvoor dan? Maar ik heb hem dan terugaangekeken met een blik van “gaat je geen barst aan”



Afh van de situatie en zkh moet je meerdere malen. Hier wilde ze echt meten tot het follikel gesprongen was. En ze begonnen op dag 10 en hij sprong pas op dag 16 en 17. Was dus wel enkele keren daarheen. Maar er zijn hier ook veel meiden die de eerste 3 rondes zonder metingen mogen proberen. Achteraf vond ik het wel fijn, omdat je met fm’s wel duidelijk inzichtelijk hebt of het werkt en wat er verder in je lichaam gebeurd.



Als ik je een tip mag geven: Vraag in het zkh goed uit, hoe het er bij hun aan toe gaat, wat voor tijden ze voor de fm’s hebben en bedenk hoe je dat kan en wil combineren met je werk. Als je enigszins een vertrouwensband met je leidinggevende hebt kan ik je adviseren, hoe vervelend dit ook voelt, om het met je leidinggevende te bespreken, dit maakt het je zoveel makkelijker.



Wil je heel veel succes wensen en hoop dat je snel resultaat hebt :-*