Hoe warm is het nu bij jullie achter buiten?
Hier keek ik net en het is gewoon in de schaduw 43 geeft de thermometer aan dus ik ben lekker binnen gebleven hier is het lekkerder!
ik durf niet te kijken. binnen is het al 28 C
Buiten is het 30 graden, vanmiddag was het bijna 34 graden.
Binnen is het 27 graden
we hebben net om het hoekje bij het raam metertje hangen en pfff het is in de schaduw 31 graden
hier binnen 27,5 en dan staat er hier ook nog een fan te draaien die voor wat verkoeling zorgd
tygo zit op de bank boekje te kijken, die wilt zelfs niet buiten in zijn badje
de honden en katten zoeken de verkoeling van de plavuize vloer op
maar die zijn ook niet zo koud niet meer voor mijn gevoel
hier is het binnen met de deuren naar elkaar open 32 graden nog steeds pfffffffffff echt niet uit te houden de kinderen daarentegen vind het heerlijk lijkt wel of ze nergens last van hebben
Hier binnen is het 23 graden met een kleine airco aan.
Buiten weet ik het niet, daar heb ik geen metertje hangen. :-*
Buiten nu 33,2 en binnen 26,5, alles dicht…
buiten in de schaduw was het hier dik 30 graden… in de zon weet ik niet… ook maar niet uitgeprobeerd. Kids mochten ook echt alleen in de schaduw buiten. Dus grotendeels voor het huis gespeeld en in de middag was er eindelijk schaduw bij het badje en hebben ze heeeeerlijk gespetterd en gedaan.
Voor de jongste hebben we een klein badje en dat was gewoon pislauw :o
Vanmiddag 44 graden in de schaduw.
Nu 34 graden buiten.
Ik hou ook alles potdicht totdat de temp buiten lager is dan binnen.
hier is nu 34 graden binnen… :shock:
heb alles al heel de dag pot-dicht…
zo maar even alles open gooien !!!
Ik keek net buiten op de meter…43.3 graden… :mrgreen:
Heeeeeeerlijk!!!
bloedjeheet, 32 graden
Veeeeeel te heet, word er chaggo van kan er helemaal niet tegen.
Binnen geeft ie 28,5 aan en boven 32, buiten durf ik niet eerder dan de zon onder is :shifty: :lol:
Ik loop nu naar de thermometer buiten in de schaduw…30 graden. Binnen is het lekkerder. Ik ben altijd erg van deuren en ramen lekker open maar vandaag heb ik wijselijk alles dichtgehouden en het is hier redelijk uit te houden. Geen idee hoe warm het binnen is, ik gok rond de 27.
Het is nu buiten 34 graden en in huis 28.
Vanmiddag was het achter huis 43 graden.