Hoe waren jullie kerstdagen?

Hoe hebben jullie de kerst doorgebracht? En was het zoals je gedacht had?

:thumbup: :thumbup: Echt helemaal super!



Wij hebben mijn ouders en schoonouders in het zonnetje gezet om ze te bedanken voor wat ze allemaal voor ons hebben gedaan afgelopen jaar met Sienna. En ze vonden het helemaal geweldig dus dan is het voor ons zeer geslaagd! :thumbup:



Maar goed we hebben heerlijk gegeten en we hadden cadeautjes voor ze gekocht. Waaronder een jaarkalender met Sienna haar leukste foto’s :inlove: :inlove:

Heerlijk!! Lekker relaxed, heerlijk gegeten, kinderen erg lief. Super!!





En ik heb de WII ontdekt dankzij mijn neef! :mrgreen:

Die computers gaan als broodjes over de toonbank… mijn zus wou er 1 kopen voor de kinderen en waren overal uitverkocht !!! :shock:

Het is ook leuk. Maar ik zou het zelf niet kopen hoor, da’s iets anders!

Wij zijn allemaal ziek!!!



We beginnen nu op te knappen, maar de afgelopen 2 kerstdagen bestonden vooral uit pyama, bankhangen, dvdtje kijken en een soepje eten!!!





Volgend jaar beter hopelijk… :slight_smile:

Wel leuk maar ik ben toch weer wel blij dat die verplichtingen naar ouders enzo weer voor bij zijn en ook al dat vele eten pffff.

Gossie, ziek zijn is niet leuk en al helemaal niet met de Kerst…



Wij hebben niet veel gedaan. Kerstavond met mijn schoonouders bij mijn moeder gaan eten. Was erg gezellig.

1e Kerstdag niks gedaan, beetje aan het fotoboek (buzzer) gewerkt en de hele dag in mijn pyjama/huispak gelopen. Heerlijk relaxt!!!

Gisteren zijn we bij onze vriendjes langsgegaan die net papa en mama zijn geworden, 's avonds kwamen andere vriendjes bij ons eten.



Al met al, is de Kerst nog relaxter verlopen dat verwacht!! :mrgreen:

Manlief is afgelopen maandag door z’n rug gegaan, dus die ligt al dagen te steunen en kreunen in bed of op de bank… :?

Niet echt de kerst die ik voor ogen had, maar toch nog heerlijk genoten van de laatste kerst met z’n drietjes :inlove:

Lekker rustig aan gedaan (familiebezoek hebben we afgelopen weekend gedaan!!! Echt heerlijk!) En 's avonds voor de open haard gezeten met vrienden.

Hier ook ziek, Danique en ik allebei. Papa had gelukkig nergens last van.

Dat terzijde hebben we het wel gezellig gehad, maar het blijft wel het jaarlijkse verplichte gedoe hoor…vind het niet erg dat het er weer op zit voor een jaartje.

Uhm, ik moest werken. 1ste kerstdag een late dienst en 2de kerstdag een vroege. Maar dat weet je als je in de zorg werkt en volgens mij heb ik de kinderen die niet naar huis gingen met kerst wel leuke dagen kunnen bezorgen. Vooral 1ste kerstdag was leuk: we hadden uitgebreid getafeld, waren maar 3 kids op de groep (verst. geh. kinderen). Daarna alledrie gedouched/gebadderd en toen mochten ze lekker in pyama op de bank Kruimeltje kijken. Vonden ze helemaal top! Warme chocomelk met slagroom erbij!

Daarnaast zijn we bij mijn schoonfamilie en familie geweest. Ook heel gezellig.

Het enige minpuntje is dat ik gisteren ongesteld ben geworden… :cry:

Op naar volgend jaar!



M-tje

Ik ben 1e kerstdag ziek geworden,overgeven,diarree…

2e kerstdag werd Tycho ook ziek,nou ja,hij voelde zich goed maar spuugde…

Die 2e kerstdag zouden we uit eten met mijn familie,wat erg belangrijk voor me was want mijn broer is net terug uit Afganistan,wat erg spannend is geweest daar…

Dus ik heb best wat traantjes weg gepinkt gister…

Romay is wel meegeweest,en karlie heeft ons verzorgd…

Vandaag gaat het gelukkig weer goed…

ongelooflijk leuk maar wel erg zwaar als je bijna uitgeteld bent…

plus dat ik ongelooflijk het zuur kreeg na het eten… maar verder :thumbup: :inlove: :thumbup:

Het ging wel,kayleigh werd 1e kerstdag ziek.

Maarvogend jaar gaan we gewoon wat anders doen!

Ik had er eigelijk voor het eerst niet zo een zin in :oops:

Celies was vorige week ziek (achteraf gelukkig…beter dan met deze dagen :shifty: ) ik kreeg toen ook koorts door een dreigende BO :thumbdown:

En had toen zoiets van láát maar…ik heb er geen zin en al helemaaaaaaaaaal niet in de 1e dag bj SO en dan de deur uit moéten :oops:



Ahum…

En ik héb me het toch naar mijn zin gehad :oops:

Zó gezellig en lekker opgetut onze kindjes op hun kerstbest :inlove: lekker gegeten en onwijs genoten :mrgreen:

Zal je altijd zien 8)

Maar onze kerstdagen waren dus zéér geslaagd :inlove:

:thumbup:



Lief dat je het vraagt :mrgreen:

:-*

redelijk

de dagen ervoor was ik ziek

vandaag ben ik ziek



ik voelde me niet tiptop maar dus in verhouding eigenlijk best goed!

Redelijk voor mij is toch een beetje de glans van de kerst af gegaan na de dood van Luna :vlinder: zat gister dan ook in een mega sjaggie dip. Maar gelukkig heeft vriendlief me een woordelijke schop onder mijn poezelige billen gegeven en toen werd het zowaar super gezellig nog.