hoe voetjes schoonkrijgen?

Ons aapje loopt veel op blote voeten en heeft zwarte voeten 's avonds. Maar ik krijg het dus met (volwassenmensen)zeep en washandje niet meer schoon. Ik laat het nu maar zo, maar wat is de truc?

Hier gewoon met een babydoekje… of een washandje… krijg ze altijd schoon… en ze zijn zooooo zwart soms… :shifty:

schuurmiddel cif ofzo? :mrgreen:

Hier gaan ze in de douche nog aardig schoon, maar geen tip verder vrees ik, flink weken :wink:

Billendoekjes of snoetenpoets doekjes, daar krijg ik de voetjes altijd mee schoon.



Of gewoon lekker lang in badje laten weken.

Ik had al aan de nagelborstel en schuursponsjes gedacht :mrgreen: maar dat doen we maar niet :mrgreen:

Ik ga de billendoekjes eens proberen morgen. Lang laten weken, hij heeft een uur in bad gezeten… :lol:

Slijt er wel weer af :wink:

hier gaat ze gewoon in bad… dan wassen emt haar waszeep… en jah… wat er niet af wil, slijt er wel af. Ga niet uitgebreidt poetsen want ze heeft al zooo hekel aan soppen ed!

Ik was hier gewoon elke avond de voetjes met een nat washandje zonder zeep. Smeer daarna haar voetjes altijd in met een créme want haar voetjes zijn echt droog nu ze heel de dag op blote voetjes loopt.

Mij werd aangeraden om een klein kindje zoveel mogelijk op blote voeten te laten lopen, en dat vindt hij ook het prettigst. Dus hij loopt ook buiten bijna continu op zijn blote voeten in de tuin, ook op het grind. Lekker zwarte voeten dus :smiley: Maar wat ik er niet af krijg in bad, gaat vanzelf wel, hoor, in de winter heeft hij weer sokken en schoenen aan, dan zullen ze wel weer mooi roze worden :smiley: