een ovulatiepijn ongeveer…?
Waar, hoeveel pijn, hoe voelt het ongeveer, heel hevig of steekjes?
Ik heb namelijk sinds vorige maand (ben sinds okt 08 gestopt) rond mijn ovulatie hevige steken linksonder. ben uiteindelijk zelfs bij de gyn. geweest omdat ik er niet meer van kon lopen. Ze kon geen duidelijke oorzaak vinden en dacht aan een ovulatiepijn.
Deze maand precies hetzelfde iets minder hevig maar wel weer die steken, en nu op mijn ovulatiedag zelfs krampjes…alsof ik ongi moest worden…
Wat ik mij nu vraag is hoe bij jullie een ovulatiepijn voelt/voelde en hoe lang het duurt/duurde etc.
:-* Jane
Ik had afgelopen keer al de hele dag last van krampige pijn in mijn baarmoeder, iets meer naar rechts, en aan het eind van de middag ging dat over in een stekende pijn. Ik zat toen op de fiets en iedere hobbel die ik moest nemen deed veel pijn. Na ongeveer een half uur werd dat minder, maar de rest van de dag had ik iedere keer weer pijn als ik bijvoorbeeld ging zitten (misschien moet ik wat minder neerploffen). Het kramperige gevoel heeft nog een paar dagen aangehouden en regelmatig voelde ik nog steken rechts onder in mijn buik, dat zwkate langzaam af.
Bedankt Jose.
Verder niemand?
Ik had echt 2 dagen “ovulatiepijn”… Niet echt pijn maar 2, soms 3 dagen een zeurderig gevoel in mijn baarmoeder. 14 dagen later werd ik dan ongesteld, vandaar dat k weet dat het van mij ovulatie kwam
Thnx affie, ook wel eens het gevoel alsof je ongi werd…?
verder niemand die ongeveer hetzelfde heeft of totaal anders?
@Jane_S wrote:
Thnx affie, ook wel eens het gevoel alsof je ongi werd…?
Ja hoor daar is het zeker mee te vergelijken :)
Jep, oh zo herkenbaar… :shifty:
Alleen heb ik er niet zo heel veel last van, ik voel het meer… Voelt 'n beetje alsof je ongesteld moet worden inderdaad, het ‘zeurt’ een beetje… Mijn eisprong zelf lijk ik altijd heel goed te voelen… Zelfs toen ik de Mirena had, voelde ik 'm nog…
Dat is ook 1 van de redenen waarom ik de Mirena weer heb laten verwijderen… Ik voelde van alles, maar er kwam niks uit… :shifty: Vond ik niet echt eh… Fris, za’k maar zegguh… :shifty:
Ik had eerder altijd zo’n pijn aan mijn linkerkant, op een gegeven moment kon ik niet eens meer lopen van de pijn. Nu voel ik alleen nog maar lichte steekjes.
ik bedacht me achteraf eens dat die kleine trillinkjes mijn ovulatie was…
daarna was ik ook zwanger… :inlove:
ik ging slapen en voelde steeds iets trillen… heel gek net zoals je weleens een spiertje bij je oog hebt die trilt…
verder als ik eraan terug denk had ik weleens buikpijn aan 1 kant… van die scherpe steken af en toe…