Hoe voelt jouw baarmoedermond?

Rare vraag misschien :oops:

Maar ik ben zo iemand die graag alles weet en onderzoekt :mrgreen:

Nu had ik van de week een paar harde buiken gehad en dacht laat ik eens voelen hoe mn baarmoedermond ondertussen voelt…

Toen ik net zwanger was lag hij ver naar achter en was hij hard en puntig. Nu… moest ik tot mn schrik constateren dat hij zo goed als bij mn vaginaopening zit en bijna plat en sompig is…

Uhm… om niet geheel in de stress te schieten… hebben jullie dit ook?? :oops: :think: :shifty:

:think: :think: :think:



Moet eerlijk zeggen dat ik in mijn vorige zwangerschap niet gecheckt heb hoe dat voelde. :shifty:

Ik weet wel hoe hij ‘niet’ zwanger aanvoelt. :wink:

Ik zou eens vragen aan je VK als je het niet vertrouwd zeg maar. Zij kan je precies vertellen of het normaal aanvoelt :wink:

Enne waarschijnlijk door het zwaarder en groter worden van je bmm, zakt hij iets…



Succes!

meid ik zou het niet weten…maar als je je zorgen maakt gewoon aan je vk vragen…

Ik heb het inmiddels ook al eens bij mezelf gevoeld, en maak je niet druk, ik merk nu ik zwanger ben dat mijn baarmoedermond een stuk lager ligt en wat voller aanvoelt dan daarvoor!!



Dus ik heb hetzelfde als jou! Zal misschien wel komen doordat je beebje er nu ook op rust en wat al niet te denken van dat vruchtwater!!

:think: zouden jullie dat wel doen dat voelen…ivm infectiegevaar :think:

hoiii



nou hier gisteren een inwendig onderzoek gehad. en hoe ze het uit legde voelt het idd als een iets zacht met een randje…

mijne was met 28 wkn al deels verweekt … maar numet 37 wkn nog steeds hetzelfde als toen…

heb dus zelf ook even gevoeld en idd je voelt een klein randje maar kwa infectie kan het geen kwaad zonder dat je vliezen zijn gebroken en je je handen natuurlijk wast

wel kan het op het einde het verweken versteren waren haar woorden



groetjesss

guusje zelf voelen kan geen kwaad hoor anders zou je ook niet kunnen vrijen met je partner. je baarmoeder zit goed dicht en dar achter zitten nog je vliezen dus geen gevaar!!!



zou er niet aan moeten denken dat er niets naar binnen mag :oops:

maar ik mag toch hopen dat de bacterien die aan je handen zitten andere en minder lichaamsvriendelijker zijn dan die aan je vriend zijn pretletter :wink:



tuurlijk zijn de vliezen er, maar om nou een vaginale infectie op te lopen door/voor wat nieuwsgierigheid :think:



dat andere is bevredigender 8) :inlove: :lol:

tsja heb nog nie gedacht welke bacterie waarop zit hihihi

ga ik ook maar nie doen… en moet zeggen dat ik zowieso voorzichter ben met me zwangerschap en daar benede want een infectie lijkt me nie prettig :lol:

Bedankt dames! Ik ga inderdaad de gyn maar ff bellen om gerustgesteld te worden ook, maar zo te horen is het niks :stuck_out_tongue: . Schrok er beetje van…

nou heel toevallig heb ik gisteren gevoeld…en ik voel helemaal niks :oops:

:think: niet om je angst aan te praten of zoiets hoor :mrgreen:

Zou het niet kunnen zijn dat je mischien een lichte verzakking hebt?

Omdat ie bijna bij de uitgang zit zei je.

Ik had dit namelijk ook en doordat Elyze vrij laag en aan de voorkant van mn buik hing (klinkt lekker :angel: ) kwam er veel druk op mn schede wand en die was een beetje verzakt.

hmm geen idee, nooit van gehoord. hij zit bij mij inderdaad ook laag en aan de voorkant, ik heb maandag een afspraak bij de gyn en dan laat ik het jullie wel meteen even weten. wil niet nu meteen langsgaan want ben bang dat ze me houden hahahaha en moet nog wat dingen doen van het weekend. ach zal allemaal wel meevallen :smiley:

Nou, ik ga vanavond eens even voelen. Kom morgen hier terug. :wink: Je hoort van me.

@kimmetje23 wrote:

nou heel toevallig heb ik gisteren gevoeld…en ik voel helemaal niks :oops:




Hier ook niks hoor :think: … n.a.v. ander topic ging ik ook voelen, ik kom niet eens in de buurt! :lol:

Ik heb ook mn best gedaan maar eh… geen idee wat ik precies voel :roll:.

Nou, ik heb even een poging gedaan. Het stomme is dat ik niet-zwanger nèt m’n bmm kan voelen…en nu niet. Hij ligt gewoon te ver weg en ik kan er dus ook niks over zeggen. Als dit bij m’n vorige zs ook zo was (weet ik dus niet) dan snap ik ook waarom ik het toucheren niet fijn vond. Ze kon er gewoon slecht bij! Het was nogal een ‘gewroet’, om het zo maar te zeggen. :evil: Auw!

Hahahaha ik moet wel lachen om al jullie verschillende reacties! :lol: Maar wel heeeeeel erg bedankt!!! :stuck_out_tongue:



Vanmiddag de controle gehad.

De gyn was een beetje vaag.

Hij heeft wel een uitwendige en inwendige echo gemaakt en gevoeld.

Blijkt dus dat hij op de echo een raar langwerpig stuk aan het eind van mn baarmoeder zag richting de uitgang.

Ik nog grappen, daar past precies zn voet ik, waarschijnlijk een voetenzak :mrgreen:

Maar hij was heel serieus en wil me morgen bij een andere echo expert terugzien. Het zag er namelijk uit alsof de baarmoeder ruimte aan het maken is om te openen! :shock: Oeps…

Voelde al aparte dingen van de week in mn buik en heb goede krampen gehad. Hij heeft nu aantekeningen gemaakt, fotos uitgeprint en wacht op de uitslag van de andere arts morgen.

Even afwachten dus nog…

:shock: ooh wat schrikken, hopelijk goed nieuws morgen meis!!

Oh enne Guusje, als je vriendlief hem in zijn handen heeft gehad of jij zelf ter voorbereiding :silenced: voor hij binnenkomt zitten die bacteriën er ook op.

Je hebt een goede natuurlijk afscheiding die in de zwangerschap wat meer is (althans hier) die ook bescherming bied.

Enne een beetje zelf onderzoek kan echt geen kwaad.



:wink: :mrgreen: