Hoe voelt indalen?

De kleine ligt al een tijd helemaal goed, met zn hoofdje naar beneden. Nou had ik vanmiddag énorme pijnscheuten in mn schaambeen, leek het. Echt tegen de onderkant aan, van die steken. Is dat hoe indalen voelt? Of was dit gewoon een zomaar-pijntje (zoals er zoveel van zijn tijdens een zwangerschap :roll: 8) )

Bij mij voelde het alsof er iemand met een mes aan het wroeten was ‘down under’ :oops: Pijnlijk pfff…

Dus denk dat het indalen is.

Denk ook dat het indalen is, ik herken het namelijk echt wel en bij mij issie ook sinds vorige week ingedaald!

Oeh ja, het voelde inderdaad als een mes, heel naar :? . Ik mag woensdag weer naar de gyn, dus als hij is ingedaald zal ik het dan wel horen.Tnx! :slight_smile:

ja hoor hier bij noelle hetzelfde gevoel vanaf 30 wkn, en ook zij was dus toen al ingedaald!



moest 's avonds echt op de bank gaan liggen omdat het zo’n pijn deed!



had echt zoiets van nou als het zo moet laat ze dan maar snel komen :oops:



liefs knabbel

Ook hier pijnscheuten met het indalen…kon alleen nog maar op een eetkamerstoel zitten. we waren zelfs even bang dat ‘het’ al begonnen was :oops:

Volgende dag zat m’n buikkie idd een stuk lager!



(da’s wel eng met de 1e, geen idee wat je kan verwachten…en dat is voor een regeltante zoals ik niet makkelijk :wall: )

hoii



hier van de week dezelfe klachten gehad.

kon niet slapen liggen of zitten deedgiga pijn… ik kon me niet voorstellen dat het indalen was omdat ik me tweede verwacht en het meestal later schijnt te gebeuren…

vandaag op controle geweest en bleek de kleine idd wel al ingedaald te zijn ik schijn dus “indalings weeén” gehad te hebben(zoals de gyno het vertelde)…

moet wel zeggen dat de steekjes bij mij nog steeds blijven



groetjess mir

hoii



hier van de week dezelfe klachten gehad.

kon niet slapen liggen of zitten deedgiga pijn… ik kon me niet voorstellen dat het indalen was omdat ik me tweede verwacht en het meestal later schijnt te gebeuren…

vandaag op controle geweest en bleek de kleine idd wel al ingedaald te zijn ik schijn dus “indalings weeén” gehad te hebben(zoals de gyno het vertelde)…

moet wel zeggen dat de steekjes bij mij nog steeds blijven



groetjess mir

@Sabje wrote:

Bij mij voelde het alsof er iemand met een mes aan het wroeten was ‘down under’ :oops: Pijnlijk pfff…

Dus denk dat het indalen is.




Bij mij ook!

Hallo,



Bij mij voelde het als een soort ongi-krampen.

En van die pijnscheuten in onderbuik en liezen.

Die pijnscheuten kwamen heel onverwacht dat ik soms zowat dubbel klapte van de pijn.

Ik heb het vermoeden dat ons beebje nu al volledig ingedaald is, voel de pijnscheuten sinds een paar dagen gelukkig niet meer.



Heb nu wel weer ongi-achtige krampen, maar dat zijn volgens de vk voor-weeen…



Liefs Elly,

Ja waarschijnlijk heb je fdat gevoeld…

Ik had hetzelfde gevoel de dagen voor de bevalling ook van die steken daarzo,erg rot gevoel…een paar dagen later begon het echte werk 8)

De oudste 2 heb ik niets van het indalen gemerkt. En de 3de daalde pas in tijdens de bevalling.

Bij mij voelde het alsof iemand met een dikke rubberen hamer tegen mijn muts loopt te bonken.

@Sisil wrote:

Bij mij voelde het alsof iemand met een dikke rubberen hamer tegen mijn muts loopt te bonken.




hahaha, lag helemaal in een deuk om je omschrijving…

Maar zo voelt het inderdaad wel wat ja! :mrgreen:

Nou… indalen was het blijkbaar niet, want hij is nog niet ingedaald :? . Het voelde zo heftig, dacht echt dat dat het was. Maar niet dus. Misschien een oefening tot indalen? (Dat bestaat zeker niet he? :roll: )