Elise is nu 6 weke en krijg het idee dat haar voeding niet goed vult… ze krijgt friso normaal 5x150 cc. de avond slaapt ze wel door, maar overdag komt ze nu ongeveer een uur voor etenstijd van haar ong. ( ze eet om de 4 uur ) Is er een mogenlijkheid de voeding meer ‘vullend te maken’?
wil haar voeding eigenlijk nog niet verhogen, want ze is nog niet zo oud… ze weegt 4750 gram
gr. louise
Krijgt ze 150 + 5 schepjes, of 150 voeding in totaal?
Drinkt ze alle flessen helemaal leeg?
Ik zou eerder iets meer in een fles doen, of de eerste en laatste fles wat groter maken, dan iets gaan toevoegen.
Nutriton mag je altijd toevoegen. Dat is hypo-allergeen, heeft geen voedingswaarde, maar maakt wel de voeding wat dikker, zodat er een iets gevulder gevoel ontstaat.
ze krijgt 150+5 en drinkt ze helemaal leeg… :?
naar 180 +6 wil ik nog niet over, want dat is de max… en ze is pas 6 weken.
Ik maakte per 3 voedingen, dan kan je bijvoorbeeld 480 water + 16 schepjes maken, en dan verdelen over 3 flessen. Daarna 510 + 17, bij 540 + 18 weer per fles maken (want dat is dus weer 180+6), anders worden de flessen inderdaad ineens zo groot.
bij wessel was dit ook het probleem en ik ben hem voeding voor hongerige baby’s gaan geven en u gaat het super!!!
misschien een ideetje