hoe vind ik een goed hotel?

Ik kan natuurlijk gewoon alle geijkte hotels nalopen bij booking.nl en vergelijkbare sites. Maar is er niet een site voor als je echt iets leuks wil?

Een mooi hotel met een lekker ontbijt? Zo eentje als je weleens per toeval geboekt blijkt te hebben, maar die je op het eerste gezicht er niet uithaalt op zo’n site?

Special hotels :slight_smile: staat vanalles op, hoop aparte hotels en bijzondere locaties

Ik neem dat je al eens op Zoover hebt gekeken ?

Als je dan al eens een hotel hebt gevonden kun je de recencies hier lezen.

zo doe ik het ook …

eerst een zoeken op de zoeksites… dan de naam van hotel + reviews googlen en je weet of het iets is…

Ik boek altijd via hotelspecials. En daar zitten ook best leuke dingen bij :thumbup:

Al is het niet meer zo als 4-6 jaar terug. Het is nu duurder geworden en heel vaak zit er geen ontbijt meer bij. Dus soms is het best flink zoeken wil ik nog steeds zo rond de 100 euro per 2 nachten incl ontbijt uitkomen.

Waar we dus aantal jaren terug 5 sterren hotel voor hadden, nu nog 3 of soms 4.

special hotels, dat is een goede tip :thumbup:

anders zit je toch weer bij steeds dezelfde hotels te kijken en die zijn meestal best standaard natuurlijk.

Ik check eerst altijd op Zoover en lees daar de reacties en bekijk de foto’s erop. Ik boek eigenlijk nooit iets zonder dat ik daar eerst gekeken heb. :oops: :slight_smile:

Ik lees eigenlijk nooit eerst op zoover, puur omdat het niet altijd klopt.

Zo zijn wij paar jaar terug naar Mallorca geweest, best veel negatieve reacties over dat hotel maar wij hebben er prima vermaakt en niets geen rare dingen gehad of gezien of koud eten etc etc.

Ik zou me daar iig niet zo aan vasthouden, iedereen heeft weer een andere mening over een hotel.

Ja dat vind ik ook wel eens lastig hoor.



Maar die special hotels :drool: :drool: daar zitten wel errug leuke dingen tussen zeg!

veel negatieve recensies op zoover idd, verongelijkte klanten.

alleen als echt iedereen hetzelfde zegt, zal het kloppen.

@lena3 wrote:

veel negatieve recensies op zoover idd, verongelijkte klanten.

alleen als echt iedereen hetzelfde zegt, zal het kloppen.




Op Zoover kijken we wel wie de reactie heeft geschreven. Een gezin met kids boven de 12 jaar bijv. kan een camping slecht vinden,omdat deze te weinig heeft voor oudere kids. Een stel zonder kids heeft andere behoeften dan wij. Soms lees ik wel eens reacties van mensen die kennelijk 5 sterren hadden verwacht bij een heel goedkoop hotel op een achteraf locatie. Tja, die neem ik allemaal niet zo serieus. Goedkoop hotel = niet teveel verwachten.

Ik kijk naar de basis, hygiëne e.d.



Kortom, kijken altijd naar Zoover,maar wel reacties van meerdere pagina’s. Dan kan je beter onderscheid maken. Zo had onze camping een goede review,behalve op het restaurant (bij velen). Met die instelling zijn we toch gegaan. Super vakantie gehad en gewoon niet gaan eten daar (van campinggasten hoorde we dezelfde verhalen).

Het is dus een kleine check,maar niet altijd allesbepalend.