hoe verwijder je sudocreme uit stof ?

hoi hoi



de vraag zegt het eigenlijk al.



hoe verwijder je sudocreme uit stof



fransje heeft stiekum vanuit het campingbed bij de comode gekunnen de pot sudocreme te pakken gehad en daar zichzelf mee onder gesmeerd naast het campingbed :frowning:



iemand tips hoe ik dit makkelijk schoon krijg ?

Met een ontvettende schoonmaakmiddel denk ik wel.

Weer een foto voor zijn topic :wink: :hug:

je hebt bij wibra van die gele flessen ontvetters,

werken perfect op alles wat vet is! en zijn vriendelijk voor stof!

ik deed er mijn creme stoffen bank zelfs mee af.



nu stinkt het ( vinden mijn hormonen haha) dus ben er even mee gestopt.

maar werkt wel!

Ik heb het ook gehad, het was lekker warm geweest in de auto en de nieuwe pot sudocreme was nogal vloeibaar ik laat hem bij het openmaken zo uit mijn handen op de ( toen nog ) vloer bedekking vallen. Ik heb aaalles geprobeerd van baby doekjes tot ontvetters, niets hielp. :evil:



We hebben nu maar laminaat genomen boven. :? :mrgreen:

Fransje weer bezig geweest :wink:

@Pumba wrote:

Met een ontvettende schoonmaakmiddel denk ik wel.

Weer een foto voor zijn topic :wink: :hug:




dacht ik dus straks ook gelijk aan :lol:



echt waar kan wel een hele album volplakken met alles wat fransje uitgevreten heeft :lol:

@~Niekje~ wrote:

Fransje weer bezig geweest :wink:




:oops: tja tis me er eentje :lol:

Misschien even laten weken in vanish oid?

ik zweer bij dusty ontvetter van de wibra …



(daarom heb ik alle verzogrongsspullen hoog opgeborgen :oops:

dave laatst ook (weer) en ik heb zijn t-shirt gewoon in de 60c was gegooid… vanisch erbij en schoon :thumbup:

Colle :shock: :o :shock:









:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

die dave :lol:

Hahaha dus Dave en Fransje hebben alletwee nu velletjes waar je U tegen zegt 8) :lol:

Maareuh hier ook Dasty van de Wibra voor alle soorten vetvlekken etc.

Mijn neus vind het nu ook niet tof maar ik moet iets als alleen afwasmiddel niet werkt. Het motiveert mij iig wel al om mijn fornuis wat netter bij te houden. Al denk ik dat er weinig te demotiveren valt bij een puberende Fransje of Dave bv :shifty:

Zou het gewoon met een sopje biotex doen of als je de bekleding in de was kan doen gewoon op 40 in de wasmachine. Hier ook een grietje dat altijd graag smeerde

whahwahwhahahahaha die dave :lol:





had de sudocreme in de komode lade maar nu staat ie voortaan hoog en droog :lol:





en inderdaad fransjes velletje is goed ingevet nu :lol:

in de vloerbedekking deed ik een theedoek er overheen leggen en dan met de srijkijzer er overheen , dat smolt in de doek en toen met een schone doek even erover en klaar , misschien dat het daar ook voor helpt :think:

Ik heb geen idee, rotspul vind ik het als het zit waar het niet hoort…



Joël heeft eens zijn hele haar er mee ingesmeerd, met de gedachte dat het gel was (2 jaar oud :inlove: ). Nou na 5 keer met shamppo wassene tc. er nog niet uit, dus meneertje heeft dezelfde middag een tondeuse door zijn mooie spierwitte lokken gehad :cry: .



het zit helaas in de stof van me campingbed dus be bang dat een stofzuiger geen optie zal zijn.



heb het nu schoon gemaakt met een sopje met veel dreft maar je blijft het zien :frowning:

de sudo stond hier trouwens op zijn kast… hij heeft het op een een of andere manier eraf getikt met iets…ws met een knuffel ofzo…



het zat ook op de gordijnen op het raam de luxaflex de kachel de vloerbedekking…



alles goed ontvet met dreft en daarna afgespoeld…



de pot staat nu in de badkamer hoog op de planken…



maar goed heb je ondertussen al een goede vlekkenreiniger gevonden???





( dave heeft trouwens ook al eens mijn lipstick gevonden… dat is nog leuker :wall: :wall: het zit nog op mijn muur…)

Zullen we een sudocreme-smeer-topic openen in het showforum? :lol: :think:



Hier de kleren van SL 3x gewassen met voorwas erbij en weg! :thumbup: