De begrafenis is aanstaande donderdag. We brengen de kids dan naar het kdv. We vinden ze nog te klein om de begrafenis bij te wonen.
Alles is verder geregeld, rouwbrieven zijn de deur uit, dienst is geregeld.
En zoals Jos Brink zei: Als ik “krak” zeg, gaat morgen de groenteman gewoon weer open.
Oh sorry Judith… had ik inderdaad niet begrepen…
Sterkte !
Sterkte Judith :hug: .
Als ze haar niet vaak zagen zou ik het ook niet vertellen.
Maaike ziet mijn oma elke week dus die zou ik zoiets wel moeten vertellen. Maar dat zijn dingen die jezelf het beste kan inschatten.
Ik heb eens op de kinderen van mijn vriendin gepast toen hun oma overleed. En die kinderen (1,5 en 4) waren heel nuchter hoor. Ze wisten wat er was gebeurd maar waren er niet echt mee bezig. Daar zijn kinderen toch zoooo anders in; misschien wel beter…
Luuk snapt het ook nog niet, die is 3,5 jaar en zijn beste vriendje is ook overleden, dat was mijn oom.
Ik heb er maar van gemaakt dat EnkEnk (zo noemde Luuk mn ome Henk altijd) een sterretje is en gevlogen is naar de wolken om daar te slapen.
Omdat wij een knuffel en een speen in de kist hebben gelegd, weet hij dat EnkEnk die heeft om te slapen op een wolk.
Luuk heb ik overigens niet meegenomen naar de crematie, dat snapt hij toch niet. Ik leg hem dat wel uit, als hij iets ouder is.
Sterkte ermee morgen Judith :hug: