Hoe verschoon je een dreumes in een vliegtuig???

Help me eens even :mrgreen:



Nog dik een week en dan vliegen we naar Irak.

De vlucht duurt een uur of 5 en we vliegen s nachts.



Hoe verschoon je een dreumes aan boord?

Wat is handig?



Kijk als er stoelen leeg zijn dan is het simpel.

Maar als ze gepoept heeft lijkt me dat weer niet zo handig.



Hoe hebben de ervaren vliegers met dreumessen dat gedaan? :mrgreen:

in de wc`s heb je een klep die je naar beneden kan halen en zo kun je je kindje verschonen. dat was bij ons zo in het vliegtuig.



ga je op vakantie naar irak?

of voor iets anders familie bezoek?

sorry hoor als ik veelste nieuwschierig ben :wink:

Oooooooooooh echt waar? Fiew dat is wel een uitkomst zeg!!!





We gaan voor familiebezoek naar Noord Irak. Mag je wel vragen hoor :mrgreen: :-*



Maar is het ook handig om voor de reis een paar van die luierbroekjes mee te nemen? Of lekt dat weer sneller?

eigenlijk gebruik ik nooit luierbroekjes dus ik weet ook niet of dit sneller lekt. ik denk het zelf niet :?



veel plezier in irak met je famillie :-*

Ik vind dat luierbroekjes wel iets sneller doorlekken, dus misscien verstandiger om gewoon luiers meer te nemen. Ik zou gewoon de maatschappij waar je mee vliegt even bellen maar naar mijn idee hebben de meeste wel een baby/kinder verschoonplek.



Annamarie

tygo die paste met 2 jaar nog net op die klep



hij moet altijd poepen in het vliegtuig, erg irritant.



nu gaan we in december weer en ik denk dat ik hem dan gewoon staand verschoon als ie gepoept heeft (en geplast ook)



ze willen liever niet dat je het op de stoelen doet

er is idd op de wc gelegenheid om te verschonen.



Ik zou geen luierbroekjes meenemen, dan moet je namelijk met vershconen ook broekje e.d. uit doen, en die wc is dan weer zo krap dat ik iig zou denken: zsm wegwezen daar!

oooooooooooow ja das een goed punt inderdaad! Had ik niet eens bij stilgestaan :oops:

Wij zijn in Sept. geweest met t vliegtuig.

De eerste keer (alleen natte luier) staand op schoot verschoond met luierbroekje.



De terugweg dachten we dat hij gepoept had, toen hebben we hem verschoond in de toiletruimte. Wel erg krap hoor. Wij gebruiken altijd alleen de luierbroekjes, hier werken ze perfect.

We hadden het toen wel gevraagd of we hem op schoot mochten verschonen, maar dat hebben ze liever niet (kan ik wel inkomen eigenlijk)



Succes, en veel plezier groetjes van mij

Misschien hoef je haar wel niet te verschonen snachts was mijn eerste reaktie. Lasse doet normaal ook met een luier de hele nacht en poept nooit snachts (wel steevast in de ochtend) of denk je dat het nu anders zal zijn.



Dus wellicht verschonen vlak voor instappen ofzo en daarna als je eens ergens geland ben :mrgreen:

T verschilt een beetje. De ene nacht wordt ze s morgens wakker met een megaluier. De andere nacht blijft hij bijna droog.



Maar ik denk dat ze ook wel deels wakker zal zijn…dus tsja tis een uur of 5 vliegen…daarvoor 5 uur in de auto naar frankfurt…dus ze heeft vrees ik wat energie over hihihihihi

Ik wens je hoe dan ook succes - 5 uur auto en 5 uur vliegen - iets in mij wil even niet met je ruilen :shifty:

hihihihihihi



Ik heb momenteel ook “last” van gezonde tegenzin :mrgreen:

Ben je al onderweg? Anders hier nog even een last-minute tip:

Zorg dat je al je spullen voor 1 verschoningsbeurt bij elkaar in 1 klein toilettasje hebt. Dus 1 luier, een klein pakje doekjes, 1 reserverompertje (voor je-weet-maar-nooit), klein potje vaseline (als je dat gebruikt), etc. Dan hoef je niet met een tas vol spullen die claustrofobisch kleine toiletruimte in, maar heb je alles gewoon in 1 keer bij de hand. Na elke verschoningsbeurt vul je gewoon je basissetje weer aan voor een volgende keer.

Op zich zijn de toiletten in de vliegtuigen goed geschikt om een baby te verschonen (let op: niet altijd alle toiletten, dus vraag of kijk eerst even welk toilet je kunt gebruiken), maar het blijft hoe dan ook krap en een beetje behelpen.

Succes.

Bedankt voor de tips. Wij gaan over een week iets van 10 uur vliegen met onze kleine meid en ze zal zeker wat schone luiers nodig hebben.

Dan nu even snel mijn vliegtuigervaringen :mrgreen:



Op de heenweg kon ik het redden met vlak voor we het vliegtuig ingingen verschonen. De hele vlucht heeft ze namelijk geslapen en als ze slaapt dan plast ze niet veel. En poepen doet ze dan al helemaal niet.



De terugweg lukte dit niet. Plank in toilet werkte goed. Ze paste er overigens alleen op met haar benen in de lucht en hoofd zo ongeveer in de wasbak (ik ben links hihi) :mrgreen: Ik nam gewoon 1 luier en mijn pakje doekjes mee. Meer niet. In mijn handtas had ik 5 losse luiers gedaan en een pak doekjes. In de handbagage koffer zaten nog een stuk of 10 luiers (we moesten na de vlucht van bijna 6 uren ook nog 5 uren in de auto).



Sara liep zelf naar het toilet. Deur open, plankje neer, sara erop en klaar. :mrgreen: