Ik geef rijlessen kado aan mn dochter, vrijdag.
Maar hoe zal ik dat doen?
Wij geven altijd de kadootjes sochtends als iedereen wakker word.
Dus ik wil iets leuks doen om hem in te pakken ofzo.
Ik dacht ook al aan een een rijbewijs uitprinten met een leuke tekst .
Hebben jullie nog een leuk idee?
speelgoedauto inpakken
ik zou idd ook een speelgoedautootje inpakken.
Weet je in wat voor merk/type de rijschool lest?
Dan zo’n autootje inpakken, eventueel dan met een kaart in de vorm van een rijbewijs erbij kado.
Weet niet waar je woont, maar als je in de buurt van Assen woont een rijbewijs van het Verkeerspark kopen en erbij doen?
een spaarpot in de vorm van een auto. hier geld in doen voor bijv de eerste rijles… (Dit kreeg een vriendin van mij kado, s’ middags stond de lesauto voor de deur…)
@Moosje wrote:
een spaarpot in de vorm van een auto. hier geld in doen voor bijv de eerste rijles… (Dit kreeg een vriendin van mij kado, s’ middags stond de lesauto voor de deur…)
dit is wel een heel leuk idee!!!
De rijles auto haar laten ophalen voor haar eerste les?
Ik zie allemaal heel leuke ideeën, maar heb wel een kleine opmerking.
Als iemand mij verrast door ineens een lesauto voor mijn deur, zou ik daar niet zo heel blij mee zijn.
Ik zou dat toch graag van te voren willen weten, om mij daar geestelijk op voor te kunnen bereiden.
Nu ben ik een enorme angsthaas in het verkeer, dus dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.
Stillewater weet natuurlijk zelf wel hoe haar dochter er op zal reageren.
Ik vindt de autospaarpot met geld wel een erg leuk idee trouwens.
een sleutelhanger kopen ( in vorm van auto)… en die cadeau geven, met de mededeling dat ze wel eerst even les moet nemen voor ze er een sleutel aan kan hangen.
Speelgoedauto inpakken vind ik persoonlijk niet zo’n goed idee. Straks denkt ze dat ze een auto krijgt?? :mrgreen:
(Sorry, ik lever alleen commentaar, inspiratie heb ik niet…)
mijn nichtje kreeg een auto van karton met allemaal geldbiljetten eropgeplakt. waarschijnlijk kreeg zij een bepaald bedrag :think:
ik kreeg een waardebon met een rijbewijs van ‘normaal’ papier maar ik wist het al dus echt een verrassing was het niet :lol:
@babs83 wrote:
@Moosje wrote:een spaarpot in de vorm van een auto. hier geld in doen voor bijv de eerste rijles… (Dit kreeg een vriendin van mij kado, s’ middags stond de lesauto voor de deur…)
dit is wel een heel leuk idee!!!
Zeker een leuk idee!
Vanavond is t koopavond.
Hopelijk kan ik een spaarpot vinden in de vorm van een auto.
Hoelang heb je nog?
Bij lobbes hebben ze een heel leuke van gips die kan jezelf nog oppimpen, met bijv een boodschap.
morgen is ze jarig, dus ik moet hem vanavond kopen.
Ik ga zo nog een keer de stad in.
Heb je wat kunnen vinden??
Geen autospaarpot.
Wel een andere spaarpot.
Gewoon een blikspaarpot en daar print ik een leuk etiketje op met een autoplaatje.
Haar lessen krijgt ze van ons, dus hopelijk gaat ze in deze spaarpot sparen voor een auto.
Mosterd na de maaltijd etc maar een rijbewijs hoesje met daarin een afsprakenkaartje van de rijschool?
Bedankt voor het meedenken!
Vanochtend kadootjes uitgepakt.
Ze werd helemaal gek :inlove: Zo blij dat ze was.
Alle kadootjes waren in teken van de auto.
Autobedel voor aan haar pandora armband.
theorieboek met oefencd. (bedankt mariska89!)
maskertjes voor het ontspannen.
Spaarpot
Super, t voelt alsof je zelf jarig bent, als je je kind zo blij kunt maken. :dance:
gefeliciteerd me je dochter!!!
En super dat ze zo blij was :dance:
Leuk cadeau zeg :dance: .
Je kan ook een rijbewijs uitprinten en dat in een fotolijstje doen. Of er een rebus van maken en die inpakken, een speurtocht met allerlei hints door het huis doen, speelgoedauto dacht ik ook al aan, niet zeggen wat ze krijgt, alleen op een bepaalde tijd thuis laten zijn omdat er dan een verrassing is. (eerste rijles).