Hoe vermoord ik de buurvrouw

Ik weet niet hoe het in Nederland gaat, maar als er hier een boom of struik over you tuin hangt mag je het overhang afsnoeien en netjes aan de buren terug geven.



In ons vorig huis hadden wij een aangrenzende tuin van de achter buren. Die kwamen nooit helemaal achterin de tuin, dus alles was volgegroeid. Paardebloemen, met die ‘leuke’ pluisjes, en enorme bramen struiken en een rozestruik. Vragen of ze het overhang konden weg snoeien hielp niet. Zij hadden er geen last van. Dus ging ik zelf met de snoeischaar aan de slag. Zij helemaal uit haar kluit en schreeuwen naar me. Ik alles netjes opgeveegt, in een grote vuilzak gedaan, en op haar stoep gezet.

Ze kon er niks tegen doen. Wel natuurlijk zo gesnoeid dat het de planten geen kwaad kon, maar we hadden ineens een achter-muur!

Aan de paardebloemen konden we helaas niks doen. Dus wij hadden wel ieder jaar een overlst van paardebloemen in onze tuin. :?

Dagelijks de woningbouw bellen, net zolang tot ze actie ondernemen als het om een huurwoning gaat. Anders de wijkagent bellen.



Volgens mij zit er veel oudzeer tussen jullie, de wijkagent kan bemiddelen.

Alles wat over de schutting hangt mag je weghalen.



Verder een keer de rijdende rechter gezien - ging ook over dingetjes die uit de boom van de buren kwamen en de rechter noemde dat natuur.



Als mij van alles niet zou bevallen in mijn omgeving en ik kon er op een of andere manier niets tegen beginnen zou ik verhuizen.