hoe ver zwanger na miskraam?

Ik heb ruim 6 weken geleden een miskraam gehad, en nu heeft de test vandaag bewezen :inlove: dat ik weer zwanger ben :inlove:



Ik zit nu alleen met de vraag hoe ver ik heen ben?



Heeft iemand dit misschien ook meegemaakt?



Ik heb voor 3 weken terug ook een week lang bruine afscheiding gehad.

Vorige week heb ik ook wel een paar testen gedaan, maar die waren allemaal negatief (soms wel een twijfelgevalletje tussen hoor)

Vandaag getest met clearblue en ZWANGER.



Ik hoop dat iemand me kan helpen… :pray:



Groetjes tessa

Ik kan je helaas niet helpen hopelijk zijn er andere dames die dat wel kunnen!



Weet niet in hoe verre je toen je die miskraam kreeg zwanger was.

ik heb ook geen idee, sorry



maar ik wens je wel een goede zwangerschap toe (hopen dat alles goed mag gaan)

bedankt voor jullie meedenken :smiley:

Ik had een vroege miskraam, 5 weken zwanger was ik.



Groetjes tessa

yup hier iemand



Heb er een prachtige zoon aan overgehouden.



hier klopte de data totaaaaaal niet. uiteindelijk heb ik gewoon de MK als datum aangehouden.



dus ik heb geteld van de datum van de mk. Toen we voor de eerste echo gingen kregen we een datum. (die overig helemaal niet klopte maar dat is een ander verhaal ;))



Gefeliciteerd! ik zou gewoon de mk aanhouden dus een ± 6 weken zwanger nu :wink:

Gefeliciteerd! Ik zou ervan uitgaan dat je 4 weken zwanger bent omdat je vorige week negatief getest had

Ja, dat zou ik ook doen (4 weken dus).



Ik heb trouwens hetzelfde meegemaakt en bij mij klopte dat precies (2 weken na bevruchting een positieve test, week ervoor nog nagatief). Ik weet niet hoe actief jullie aan het :inlove: zijn geweest, maar daar kon ik het ook goed aan afleiden… (ons hoofd stond er nog niet zo naar, dus we hadden maar een paar opties… :shifty: )



Gefeliciteerd in elk geval!!!

bedankt dat je nog even meedacht, maar kheb gisteren te horen gekregen dat ze denken aan een bbz…



:-* tessa

och jeetje meis… Ik hoop dat ze 't fout hebben! Sterkt in ieder geval!

wat ik me afvraag heb jij na je miskraam nog getest en was die negatief ??? want je zwangerschaps test kan tot twee maanden na je miskraam positief zijn terwijl je niet zwanger ben.

en dat jij nu meschien verdrietig aan het maken ben om iets wat er meschien niet eens geweest is.

of je miskraam was van een meerling