hoe ver zal ik zijn?

haha mijn titel zegt het al,pieker me al heel de dag suf!

In turkije had ik geen ovutesten dus niet getest.

19 juni begonnen met ovutesten…dinsdag werd het streepje iets donkerder,en donderdag 23 juni stond er een duidelijk streep maar zeker niet zo donker als de controle streep. Dacht dus aan een ei :wink:

's avonds nog getest en die was omo wit. heb wel een half uur krom gelegen van de pijn.

Ben blijven testen en ze bleven negatief.

Zaterdagmiddag (2/7) met middagurine een lichte streep op men zwtest :dance:

Zondag duidelijker en deze morgend al heel duidelijk.

nu vraag ik me af:

als mijn ei 23 juni was zou ik op 8 of 9 dpo (days past ovulation) met middagurine al licht positief getest hebben,dat is wel heel vroeg…ofwel zijn het er twee.

als mijn ei vroeger geweest is,wat ik denk,zou die ovutest gereageerd hebben op de innesteling en dan zijn het er twee want jeetje,wat een pijn :lol: :lol:

maar vermits je maar hcg aanmaakt vanaf het eitje is ingenesteld en een ovutest soms op hcg reageerd kan die ovutest toch niet reageren op een innesteling :think:

pfff kan er echt niet meer aanuit. :thumbdown: :mrgreen:

iemand die mijn hersenspinsel kan volgen en iets kan verduidelijken? :lol: :lol:

misschien een dom antwoord: je hebt van die soorten testen (k ben even de naam kwijt) waarop je kunt zien hoelang je (al) zwanger bent!? Is dat iets?

Tja…dat blijft altijd gokken natuurlijk. Je kunt altijd een digi doen inderdaad (geen dom antwoord toch!)

Verder kan ik alleen een eigen ervaring delen; ik heb wèl een regelmatige cyclus en met mijn vorige zwangerschap heb ik vrijdagavond ook enorm buikpijn gehad. Op maandag was mijn NOD en testte toen knalpositief.

Ik denk dat je er wel ongeveer vanuit kan gaan dat je 03-07 rond de 4 wk zwanger was. Maar ja, als je t echt per dag wil weten…wordt dat lastig denk ik :wink:

de digi met indicator gaf 1-2 aan

dacht vandaag NOD te hebben dus ga dit aanhouden :slight_smile:

en dan wachten we de echo wel af :roll:

Tsja, ik had toen ik zwanger van Roan wilde worden, 28 dagen cyclus.

IK deed op zondag en maandag positieve ovutesten en 2 weken later teste ik op dinsdag positief, toen moest ik ongesteld worden maar werd het die ochtend niet.

Toen was ik 3.6 week zwanger.

Het is best wel lastig als je het niet goed weet uit te rekenen. Maar zwanger is zwanger en bij de echo kunnen ze je goed vertellen hoe ver je bent. (Ook al duurt dat nog zo lang)… Positief blijven meis en over minder 40 weken een mooi beebje :slight_smile:

Een snelle of hele duidelijke test zegt niets over een of twee :wink: Ik heb wel eens duidelijk getest met 3.2 weken (ja echt :shifty: ) en het was er echt maar 1 hoor. Je maakt gewoon de ene keer meer HCG aan dan de andere en echt, elke zwangerschap is anders, zelfs bij 1 vrouw :wink: Het blijft lastig en je krijgt pas duidelijkheid bij je termijn echo en ik heb toevallig gisteren gehoord dat ze een officiële termijn meting pas doen vanaf 20mm :lol: Mijn eerste echo zou ik 6.1 weken zijn (volgens mijn eigen berekening 6.4) en gisteren was ik 8.4, terwijl ik dus uitgaande van de voorlaatste echo 8 weken zou zijn :wink: Ook op de echo krijg je nog geen exacte zekerheid over welke dag het was, niet onder de 9 à 10 weken in elk geval :-* Maar je bent zwanger, dus nu keihard duimen en hopen dat dit kindje braaf blijft plakken :pray: :pray: :pray: :pray: :-*

Ik had nu in deze zwangerschap een zeer positieve test, zo duidelijk heb ik die nog nooit gehad!

Ik dacht ook meteen vanalles haha.

Maar even; bij mijn mannekes was ik zelfs iedere keer een week minder ver dan ik dacht (late innesteling), dus officieel gezien testte ik bij beide heren met de 3 weken al positief bedenk ik me nu. Wel heel licht, maar positief.

Bij deze dame nu dus gewoon meteen goed positief.

Dus je kan er niet veel van zeggen…

haha ik weet wel dat een duidelijke test niets hoeft te zeggen hoor :mrgreen:

had sterk het gevoel dat het er twee zijn maar dat gevoel is nu over gegegaan in:laat het maar gezond zijn en nog 38 weken blijven zitten :pray: :slight_smile:

Nog 36 weken is ook goed toch :mrgreen: