Hoe ver wil je gaan om iets te winnen??

ECHT, wat ik nu toch lees!

In Finland was de WK finale sauna en daar is een dode gevallen.



‘Het sinds 1999 gehouden sauna-kampioenschap vereist van de deelnemers het zo lang mogelijk uit te houden in een temperatuur van 110 graden Celsius’



Dit kan toch ook niet gezond zijn?

Er staan foto’s bij, nou daar ga je bijna van over je nek!

Waarom wordt er in godsnaam niet eerder ingegrepen!



Hoe ver wil iemand gaan om een finale te winnen, ik kan dat gewoon niet begrijpen…

Ik las het ook. In een woord: BIZAR

:? dat is wel heel extreem, waar kan ik dat lezen?

@Ylerion wrote:

:? dat is wel heel extreem, waar kan ik dat lezen?
oa op telegraaf.nl

maar misschien heb je het neit zo door als je in een sauna zit en toch al wat versuft raakt :think:



Ik moet sowieso niet aan eeen sauna denken, maar jeetje wat erg zeg…

Ver, blijkbaar…



Zo lees of zie ik wel vaker van dat sort bizarre acties.



Vorige week nog, met BNN op reis was Dennis Storm in de VS.

Daar werd een eetwedstrijd gehouden waarbij ze witte boterhammen met jam en pindakaas moesten eten, wie de meeste boterhammen op had won ongeveer 1500 euro.

Dennis Storm moest halverwege al overgeven, de uiteindelijke winnaar had 83 boterhammen naar binnen gewerkt! :o



Zo heb je ook die rare recordpogingen, zoals uren in een vat met ijswater en dat soort dingen.





Je hebt echt overal mensen voor…

misselijk makend…vooral de foto’s op de site van het algemeen dagblad :silenced: :sick: …zieke mensen die daaraan mee doen als je het mij vraagt… :naughty:

@Anneke wrote:

Vorige week nog, met BNN op reis was Dennis Storm in de VS.Daar werd een eetwedstrijd gehouden waarbij ze witte boterhammen met jam en pindakaas moesten eten, wie de meeste boterhammen op had won ongeveer 1500 euro.Dennis Storm moest halverwege al overgeven, de uiteindelijke winnaar had 83 boterhammen naar binnen gewerkt! :o




Ik eet er vaak al 2 op een dag (witteboterham met pindakaas en jam) dus denk dat ik ook nog wel nr. 3 en 4 naar binnen zou krijgen. Maar mee ook niet :lol:

Gruwelijk, kan me echt niet voorstellen dat je goed bij je hoofd bent als je tot verbrandend aan toe in een suana gaat zitten om te winnen terwijl je vel eraf valt door verbranding…



dan ben je toch zwaar ziek in je kop :sick:

heb een stukje interview met de winnaar gezien van voor dat hij de finale in ging.

Hij vertelt dat het de heetste sauna ooit is en dat hij er voor de halve finale al in geweest is. Hij had toen al een rood ooglid en blaar op zijn hand. Hij zegt: “het voelde niet goed om er nog een keer in te gaan voor de finale, maar ik heb mijn tanden op elkaar gezet en ben gegaan”.

Het schijnt dat ze er ‘maar’ iets van 6 minuten ingezeten hebben.



Hoe kun je zo’n drang hebben om te winnen?

Ook idd met die eet wedstrijden? Hoe krijg je het voor elkaar om 83 boterhammen te eten? Daar doet een gezond mens misschien 3 weken over.



Maar die organisatie snap ik helemaal niet, je kunt toch wel bedenken dat dit fout af loopt!

110 graden!!! Dit soort wedstrijden zouden echt verboden moeten worden.

Ik las het vanmorgen (op nu.nl) en keek daarna ook naar de foto’s. Had ik niet moeten doen, het wil maar niet van mijn netvlies af, bah, wat vies en eng!

brrrr vieze foto’s



kon het natuurlijk niet laten om te kijken :wall: