Weet iemand hoe z8 valt? Ze hebben het in de winkel niet in de kleur die ik wil en wil dus online bestellen, twijfel over de maat.
Ze draagt nu 62, wil een vestje wat ze nu aan kan en voorlopig de zomer ook… 68 of 74…?
En rokje voor oudste die 86/92 draagt… gewoon 92?
Bedankt!
Ik heb er toevallig pas een setje (shirtje +rokje) van gekocht, wel voor mijn oudste dus ik weet niet hoe de babymaten vallen. Maar in de peutermaten vind ik het dus groot vallen (vooral lang, wel vrij smal).
Hun maatvoering gaat voor baby’s t/m 86 per hele maat, en dan 92/98, 104/110, enz. Aangezien mijn dochter nu in maat 98 (heel soms 104) zit, zat ik dus enorm te twijfelen over de maat en ben het daarom in de winkel gaan bekijken. Maar goed ook, want het shirtje bleek in maat 92/98 echt nog groot genoeg voor haar te zijn. Het rokje ging trouwens wel weer in hele maten bedenk ik me nu, daar heb ik gewoon 98 van gekocht.
Bedoel je toevallig het zwarte of roze rokje met de witte stippen (model Valerie?). Die heb ik dus gekocht, deze valt vrij normaal, wel wat kort. Overigens scheelde maat 98 en 104 hiervan maar amper iets.
Ik denk dat ik het vestje voor je jongste in maat 68 zou doen en het rokje voor je oudste in maat 92…
Bedankt voor je reactie!
Ik heb niet de stippenrok, maar het gewone rokje met legging in maat 68, valt nog erg ruim. Het vestje besteld in 68, maar kon nog ruilen zeiden ze en ze zeiden ook dat t redelijk ruim valt. Rokje voor oudste ook in 92 besteld, dus ben benieuwd!
ik heb vorig jaar zomer ook een vestje van z8 gehad voor mijn dochter, maar die viel juist klein. Ze had toen maat 62 aan en het vestje heb ik in 74 gekocht. Deze zat goed, niet ruim!
Maar zo te lezen is het met z8 dus heel verschillend.
Ik bedenk me nu dat oudste ook een wintervestje als kleding niet als jas had en dat viel ook klein. Maar goed, kleding is nog niet binnen, heb gebeld en als het niet past kan ik gewoon ruilen, dus dan komt het vast goed!