Hai meiden,
Ik ben op MP aan het kijken voor een leuk ding van vingino, maar heb er nog nooit iets van gehad.
Ik heb een smal grietje, hoe valt Vingino?
Lang of kort?
Breed of smal?
Dan weet ik of ik op maat 92 of 98 moet zoeken…(of dat ik helemaal niet hoef te zoeken omdat het breed valt…)
Liefs,
Sandra.
vind het meestal smal vallen, niet extreem smal ofzo.
onze dames zijn normaal van postuur en dat sluit mooi aan (teminste als ik de bredere modellen zoek)
kunt het vergelijken met skinny jeans.
ik heb 1 shirt maar die is 2e hands die vond ik klein vallen (maar dat kan ik ook de verkoper liggen)
Tuinbroeken vind ik erg ruim vallen…
Vingino valt sowieso smal(!) en is daardoor lang door te dragen. Lenn heeft nu van broeken maat 92 en van Vingino dus ook, maar ik heb ook al wat vingino’s maat 98 gekocht en die kunnen opzich qua breedte al, maar in de lengte moet ik de pijpen wel omslaan.
Wat ik heb gezien is een salopette. De pijpen zijn kort/driekwart, dus dan gaat het om de lengte van het lijfje.
Als ik hoor dat het smal valt, kan ik dus beter voor maat 98 gaan? (Ze is nu 93 cm lang)
(Als het breed zou vallen zou ik zo’n hobbezak krijgen in een ruime maat, maar nu zal dat wel kunnen, toch?)
Volgens mij is hij niet verstelbaar bij de bandjes, dus het zou wel goed moeten zitten…
die heb ik ook… maar vind ze vrij ruim vallen…
Oh ja ik weet natuurlijk niet hoe het met de meisjeskleding is :wall: ik heb (nu nog ) alleen jongens-Vingino-ervaring
hier kwa broeken en rokken alleen vingino de pas vorm is zo perfect :thumbup: :inlove:
de broeken van h en m zijn meestal te wijd en aansnoeren vindt ik niets het is trouwens wel kwa model verschillende bedoel jij de salopette met kraag?
welke maat vingino ben je na opzoek heb namelijk nog wat liggen
Vingino valt idd vrij smal
hele mooie pasvorm
Maar heb voor Elise ooit een korte tuinbroek gehad
en die viel juist ruim…
maar over t algemeen idd echt smal
@hendrika wrote:
hier kwa broeken en rokken alleen vingino de pas vorm is zo perfect :thumbup: :inlove:
de broeken van h en m zijn meestal te wijd en aansnoeren vindt ik niets het is trouwens wel kwa model verschillende bedoel jij de salopette met kraag?
welke maat vingino ben je na opzoek heb namelijk nog wat liggen
Ja, ik bedoel inderdaad de salopette met kraag.
Isa is nu 93 cm lang, en ze is heel smal. Ik begreep dat maat 3 betekent 92/98, dus dan maat 3.
Heb je die toevallig?
Vingino staat er om bekend dat het smal valt.
Ik heb een 14 kilo wegende kleuter, dus hier veeeeel Vingino in de kast. (Of Retour, dat valt ook altijd zo mooi smal.)
Wat typisch trouwens dat jullie de tuinbroekjes/salopettes allemaal zo ruim vinden vallen… Mijn oudste dochter heeft 5 verschillende modellen Vingino tuinbroekjes gehad (in iedere maat een, van 0-4 :mrgreen: ), en die vielen stuk voor stuk allemaal klein, hoor… :think:
Mamasandra, ik zou in jouw geval geloof ik voor maat 3 (98 ) gaan.
De salopet met kraag die jij bedoelt is model Sonia, denk ik?
Deze heeft mijn dochter zelf niet gehad, maar mijn nichtje wel, en ik weet nog dat zij met 2,5 jaar van de salopet maat 4 (104) had, terwijl haar draagmaat van kleding toen 98 was, met een normaal postuur.
Hopelijk heb je er iets aan.
@Noasmama wrote:
Mamasandra, ik zou in jouw geval geloof ik voor maat 3 (98 ) gaan.
De salopet met kraag die jij bedoelt is model Sonia, denk ik?
Deze heeft mijn dochter zelf niet gehad, maar mijn nichtje wel, en ik weet nog dat zij met 2,5 jaar van de salopet maat 4 (104) had, terwijl haar draagmaat van kleding toen 98 was, met een normaal postuur.
Hopelijk heb je er iets aan.
Hmmm, maar als Isa nu al 93 cm is, is ze dan officieel maat 92 niet voorbij? En als ze dan dus officieel maat 98 heeft, heeft ze dan (zoals je nichtje) niet maat 4 / 104 nodig?
Ze is dan wel heel smal (heeft van korte broeken en rokjes met gemak maat 74 aan…), maar zo’n salopette moet ook niet gaan trekken in je kruis natuurlijk…je zit ook met de lengte…
Hij is in lengte niet verstelbaar, toch?
En het is een heel smal grietje (ik heb haar vorige week gewogen, toen was ze 10,4 kg), maar ze heeft wel nog echt een peuterbuikje…
Jeetje, ik vind het moeilijk hoor!
:think: :think: :think:
Kun je ze niet alle 2 bestellen en de broek die het minste zit, terug sturen??
@Moosje wrote:
Kun je ze niet alle 2 bestellen en de broek die het minste zit, terug sturen??
Daar zitten mensen die hun spullen via Marktplaats verkopen meestal niet op te wachten :mrgreen:
Je hebt ook breedvallende vingino broeken hoor.
Maar dat is heel goed zoeken,aangezien mijn zoontje in de gewone Vingino nooit inkomt.
Hij is bijna 3 en ik heb voor hem maatje 122 of 128 die vallen ook wel ietsjes breder.
Maar ook kan je de smalle modellen op de brede modellen liggen om te kijken hoeveel het verschilt.
Als je meisje 93 cm is,kan je het beste 104 pakken,die zit denk ik het beste.
Anders heeft ze niet veel lol van de maat 98.
s6 meid.