hoe valt simply colors?

Ella heeft nu maat 86/92 ik meen dat dit merk groot valt doe ik er dan verstandig aan ook gewoon de maat 86/92 te bestellen? ze mag het shirt gelijk aan, maar het zou leuk zijn als ze het langer dan 1 week past natuurlijk.

@lonneke1980 wrote:

Ella heeft nu maat 86/92 ik meen dat dit merk groot valt doe ik er dan verstandig aan ook gewoon de maat 86/92 te bestellen? ze mag het shirt gelijk aan, maar het zou leuk zijn als ze het langer dan 1 week past natuurlijk.

Ik vind het groot vallen :think:

Mijn ervaring met Simply colours is dat de kleding ruim valt.

ja heel ruim!!!

inderdaad erg ruim.Zou zeker een maat kleiner bestellen

Valt heel erg groot, valt zeker een maat groter…

Maar toch zou ik gewoon 86/92 nemen, dan rol je toch gewoon de mouwtjes op ??!!

erg groot :lol:

ik vind het vooral breed vallen

ik had maat 56 besteld maar dat was minsten maat 62 in de realtieit, dus groot ja

groot, ik had voor zijn eerste verjaardag een shirt maat 86/92 besteld, nu heeft hij na bijna een jaar maat 92/98 en het shirt is nog steeds te groot.

Ik ben nu weer een shirt aan het bestellen, maar met korte mouwen, dus nu wel een 98/104, omdat korte mouwen toch kort zijn, maar een shirt met lange mouwen vond ik veel te groot

ja, groot en breed…ik bestel er niet weer om deze redenen. Vond de kwaliteit ook niet zo goed, snel pluizig. Maar ik weet geen beter alternatief :think:

ik vind de kwaliteit juist heel erg goed! En dat het ruim valt, nou ja dat zie ik niet echt als een probleem, beter dan te klein toch ? En na 1x weet je dat gewoon de volgende keer. Maar de kwaliteit vind ik :thumbup:

@janet76 wrote:

ik vind de kwaliteit juist heel erg goed! En dat het ruim valt, nou ja dat zie ik niet echt als een probleem, beter dan te klein toch ? En na 1x weet je dat gewoon de volgende keer. Maar de kwaliteit vind ik :thumbup:

Inderdaad stof blijft erg mooi :thumbup:

het valt inderdaad groot.

Kijk ook eens bij rainbow baby ik vind de kwaliteit van die shirtjes mooier dn van simple colors en de prijs is volgens mij het zelfde (en er zit geen merkje op de nek)