We zijn aan het kijken voor een kerstsetje voor onze dochter, maar we twijfelen heel erg tussen de maat 92 of 98… Ze heeft nu broeken maat 92 maar de ene broek past goed, de andere broek is echt te lang… en qua shirtjes is maat 92 echt net mooi passend, maar 98 is wel wat lang…
Maar goed, ligt dus ook erg aan het merk…
Mijn vraag dus, hoe valt noppies toddler vinden jullie? de babykleding valt vrij klein begreep ik al, maar de peuterversie misschien helemaal niet :think:
hoor het graag.
groetjes, Louise
Mijn ervaring met de jongensvariant is dat het lijkt op de maatvoering van de Hema.
Peuterversie valt op maat, al zou ik wel als je een flinke meid heb de bovenklading een maat groter kopen omdat noppies vrij smal valt naar mijn mening.
Bedankt voor de reacties! Ze is niet heel flink, maar qua shirtjes merk ik nu dat het wat krapper is dan qua broekjes… 98 qua broekjes is echt te groot, maar soms past dat qua shirtjes wel. Ze is trouwens ‘maar’ 90 cm lang en 13,5 kilo… maar op een of andere manier valt 92 net wat krap/smal valt me op met meeste merken… nu twijfel ik alleen… qua broek zal 86 toch te klein zijn lijkt mij ? :think: qua spijkerbroekjes kan soms 92 heel goed, en met gewone broekjes past dat ook super… alleen soms past maatje 92 ook helemaal in ene niet en dan moet ik het omslaan… het ligt er ook echt aan of de kleding een babymaat of peutermaat is merk ik :think: misschien anders toch maar passen in een winkel of 2 maten bestellen anders… :think:
Valt inderdaad wat smal maar verder goed :thumbup: in tegenstelling tot de babymaatjes die zo ienimini vallen!
Broek is moeilijk te zeggen. Lenn is kleiner dan jou meisje (ik denk ong 86cm) en is nu net uit zijn noppies maat 80 gegroeit. Ik denk dus dat jou meid best een 92 kan hebben, helemaal als het voor kerst is!