Hoe vallen die schoentjes ?
thanks alvast
gr melanie
Al 8 keer bekeken en niemand die het weet :think:
Je kunt ze bestellen en laten bezorgen bij de scapino … en dan passen
Ik vind ze er niet uitzien maar dat geheel terzijde.
De winkel waar ik schoenen koop heeft ze ook en die heeft ze afgeraden om ze kopen.(Een bekende werkt daar :silenced: )
Ze kunnen uitstekend als 2e schoentje, maar stevigheid is anders.
Dus buiten het feit dat ik ze niet zou kopen om het uiterlijk, ben ik voor een paar degelijke stappers gegaan…
Hoi,
Ja, maar ik wil ze gelijk thuis hebben :oops: heb geen tijd om te shoppen
ik heb nog een paar bovenstaan, die vielen geloof ik groot maar weet het niet zeker en ze ligt te slapen :wall: en dat wil ik dan gelijk :shifty: :oops:
toch bedankt :thumbup:
Oeps, ik zie nu pas dat er staat VALLEN ipb bevallen.
Sorry!
Enne, vic, ga je beeb eens tussen de beentjes kijken ofzo :naughty:
@Dune wrote:
Ik vind ze er niet uitzien maar dat geheel terzijde.
De winkel waar ik schoenen koop heeft ze ook en die heeft ze afgeraden om ze kopen.(Een bekende werkt daar :silenced: )
Ze kunnen uitstekend als 2e schoentje, maar stevigheid is anders.
Dus buiten het feit dat ik ze niet zou kopen om het uiterlijk, ben ik voor een paar degelijke stappers gegaan…
Hoi,
Hier genoeg schoenen, dus dat is het probleem niet

smaken verschillen, gelukkig maar

@Dune wrote:
Oeps, ik zie nu pas dat er staat VALLEN ipb bevallen.
Sorry!
Ik zit op Fai de muts te wachten

@victoria wrote:
@Dune wrote:Oeps, ik zie nu pas dat er staat VALLEN ipb bevallen.
Sorry!
Ik zit op Fai de muts te wachten:mrgreen:
O, ja het is vrijdag

leuk kun je weer even naar binnen kijken :inlove:
Gr melanie
wat een gewedige schoenen zijn dat ben er helemaal verliefd op…
En kan niet wachten totdat ik ze ook kan kopen voor me dochter…
Maar ze vallen groot uit…
Hoor ik hier van vriendinnen in ieder geval.
Hoi,
Thanks, ik vindt ze ook zo leuk :inlove: Ik heb al gekeken ze heeft 21 nodig :thumbup:
ze gaat naar 22 dus moet ik 21 hebben
Romata wat een mooie avator :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
gr melanie
Voor mijn meiden waren ze te breed, maar die hebben beiden ook smalle voetjes. Als ik ze zou kopen, dan alleen voor af en toe en niet als ‘hoofd’ schoen. (wat klinkt dat achterlijk :mrgreen: )
Nina heeft en paar in 27 en een paar in 29 staan. Het zijn allebei laarsjes met rits en ze vielen allebei klein maar wel best breed.
Ik heb deze vraag toevallig net vorige week bij ‘mijn’ kinderschoenenwinkel gesteld. Zij zeggen dat ze netjes in de maat vallen en dat is eigenlijk ook mijn ervaring…
Ik zou voor 22 gaan, hoor!
@Noasmama wrote:
Ik heb deze vraag toevallig net vorige week bij ‘mijn’ kinderschoenenwinkel gesteld.Zij zeggen dat ze netjes in de maat vallen en dat is eigenlijk ook mijn ervaring…
Ik heb die andere uit de kast gehaald en vallen qua maat 1 maat groter dus als een 22 :shock:
dus ik heb maat 21 besteld .
ik heb nu 3 paar :inlove: en dan nog andere schoenen natuurlijk

nou loop ik dus weer met dat liedje in mijn hoofd
lelli kelly schoenen staan je zo goed :wall: :wall:
maar ik heb dus echt geen idee
Heb net voor Yeline ook lelli kelly’s gekocht, 2 jaar geleden had ze ze ook zooo schattig.
Ze heeft nu maat 25 ervan dat is 16 cm (binnenzool)
ik vind ze, buiten spuuglelijk, veels te breed voor een kindervoetje
Ik vind ze wel leuk, maar ze worden wel heel snel lelijk. Ik had ze vorig jaar voor Ayla, maar ze waren in een mum van tijd ‘af’. En dan vind ik 55 euro toch best veel geld, voor een paar schoenen die zo snel afgedragen zijn. Ik hoef ze ook niet meer, ook al zeurt Ayla me inmiddels weer de kop gek doordat die stomme reclame steeds op tv is :eh:
@Jennifer77 wrote:
ik vind ze, buiten spuuglelijk, veels te breed voor een kindervoetje
Dat verschilt heel erg per schoen. Anna Sofie heeft hele smalle voeten, maar de schoen die zij heeft zit niet te ruim hoor.
Qua schoenen zijn het kwalitatief erg goede schoenen. All Stars (bijvoorbeeld) hebben een veel minder goede zool, hier is het voetbed ook heel goed.