Hoe valt het regenboogjurkje van K3? Anne heeft m al :-D

Hoihoi,

Mijn ouders willen voor Anne graag voor de Sint het regenboogjurkje van K3 kopen. Anne kan het dus niet van te voren aanpassen en die jurkjes zijn maar in 1 maat te krijgen (3-6jaar). Er zijn websites die schrijven dat het te dragen is tot maat 128, maar ik kan me niet voorstellen dat je een jurk kan dragen van maat 98 tot 128. Anne heeft nu een bovenmaat van 122, ze heeft vrij brede schouders. Heeft iemand een idee of kan mij uitleggen, hoe die jrukjes vallen? Het zou zonde zijn als ze m zou krijgen, hij niet past en ze er ook geen vervangen voor kan krijgen omdat het maar 1 maat is.

Vast bedankt

Ik heb ze in de hand gehad, maar een maat 134 geloof ik.

Maar dacht dat Y.ara het net nog zou passen in die maat.

Dus mijn inziens vallen ze klein.

@schoen wrote:

O, mag ik vragen waar je die dan vast hebt gehad? Hier verkopen ze ze alleen in de maat 3 t/m 6 jaar (1 maat dus) :?

@mama van anne wrote:

@schoen wrote:

O, mag ik vragen waar je die dan vast hebt gehad? Hier verkopen ze ze alleen in de maat 3 t/m 6 jaar (1 maat dus) :?

In plopsaland Coo volgens mij :think: :think:

Je hebt pb met link waar je ze kan bestellen in versch. maten.

Marlot heeft het jurkje 3-6 jaar en ze is 4. hij is nog ruim genoeg.

De jurkjes zijn groot hoor. Amélie heeft nu 104 en hij komt nu tot boven de enkels.

Ik heb een K3 jurkje laten maken door een naaister die adverteerd op Marktplaats…Het ziet er zoveel leuker en beter uit als die in de “winkel”! De stof is van wat steviger katoen, en niet zo losjes als de k3 jurkjes uit de winkel…

Ik heb er 20 euro incl voor betaald, maatje 98/104 en valt ook echt als een maatje 98/104…

Misschien een leuk idee?

Bedankt voor jullie reacties.

Er staan op mp verschillende die adverteren, maar ik vind ze vrij duur 30-35 euro, die van 20 heb ik nog niet gevonden…zal even doorzoeken.

Anne is ongeveer 1.17m groot. Ik heb de jurkjes in het echt nog niet gezien alleen mijn ouders, misschien moet ik ze zelf eens vasthebben en het beter kan inschatten.

Bedankt voor de reacties in elk geval…o denk ik nu aan, ik zal haar schoudermaat eens nemen en die vergelijken met die jurkjes

Groetjes

Even een update.

Mijn ouders kwamen vandaag op bezoek, we zien ze 1 keer per week/ 1 keer in de 2 weken ivm afstand. Mijn moeder nam Anne mee naar de gang en wij wisten niet hoe of wat. Komt Anne naar buiten gerend met het K3 jurkje aan…hahahhaa…super blij ermee natuurlijk.

Mijn ma zij dat ze het jrukje zo leukk vond en niet wilde wachten tot sinterklaas, dus heeft ze het nu al gehad…Heel de dag heeft ze de jurk aangehad en morgen wilde ze m aan naar school…helaas voor haar gaat dat niet gebeuren :lol:

Het pas trouwens super :thumbup: (ik zie het echt niet voor me hoe een kind van net een meter erin kan lopen, maar oke :wink: )

ik wel hoor :smiley: Mijn moeder heeft het omgezoomd voor mijn dochter die is nog net geen 1 meter. Ze heeft het aangehad op het concert en wilde het ook niet meer uit. Helaas mocht ze er net niet in slapen. :stuck_out_tongue:

@lolifant wrote:

ik wel hoor :smiley: Mijn moeder heeft het omgezoomd voor mijn dochter die is nog net geen 1 meter. Ze heeft het aangehad op het concert en wilde het ook niet meer uit. Helaas mocht ze er net in slapen. :stuck_out_tongue:

Hahaha, ja omgezoomd kan idd wel en dan kan ze er lekker lang mee doen :inlove:

Lief hoor dat ze ermee wilde slapen :zzz: