hoe valt het merk Dirkje ?

Ik heb een heel lief pakje gezien wat ik graag als eerste pakje wil aanschaffen, maar ik heb geen ervaring met het merk dirkje .

wie weet hoe dit valt ? groot of klein ?

Dirkje valt best ruim is mijn ervaring. Mijn dochter heeft nu maat 74, maar kan de 68 kleertjes van dirkje nog makkelijk aan.

mijn ervaring is ook dat het ruim valt

Ik heb er alleen rompertjes maat 50-56 van gehad, maar mijn pasgeboren dochter (9 pond) paste er absoluut niet in. Maar ik had misschien de pech dat ik rompertjes had die klein uitvielen.

Hier ook ruim mn meisje heeft 1 pakje maat 68 van Dirkje en het past nog makkelijk…

@Loesje79 wrote:

Ik heb er alleen rompertjes maat 50-56 van gehad, maar mijn pasgeboren dochter (9 pond) paste er absoluut niet in. Maar ik had misschien de pech dat ik rompertjes had die klein uitvielen.

uhhh maar 9 pond is ook best vlink voor pasgeboren dus is denk ik niet raar dat ze dan niet in 50-56 paste

tyg was net 6 pond en zat in 50-56

nou ik heb maar een maat 56 besteld. Ik hoop dat het past , maar dat zal vast wel.

Dank jullie wel !

@poeizie wrote:

@Loesje79 wrote:

uhhh maar 9 pond is ook best vlink voor pasgeboren dus is denk ik niet raar dat ze dan niet in 50-56 paste

hail bijna 8 en kon 50 overslaan en gelijk in 50-56

Normaal vind ik…

kan wel hoor, 50 en groot zijn… al is het niet lang en ligt maar wat je passend vind. ik vind te lange en omgeslagen mouwtjes niet mooi, dus jesse heeft maat 50 denk 4-5 dagen aangehad in het ziekenhuis, hij was 4325 gram. daarna dus idd 56 en al snel werd maatje 56 rompertje te klein, maar hij heeft het dus nog wel ( voor mij passend ) aangehad.

Maar maatje 56 dirkje moet wel kunnen hoor!

@poeizie wrote:

@Loesje79 wrote:

Ja das natuurlijk ook best groot, maar van hema/prenatal paste ze wel gewoon in de rompertjes 50-56, vandaar dat ik dirkje echt klein vond vallen naast mijn reuzen baby :wink: :mrgreen:

@Loesje79 wrote:

@poeizie wrote:
@Loesje79 wrote: