Hoe valt de kleding van Mexx?

Ik kan een heel mooi winterjasje voor Sanna kopen maar het is maat 68. Nu heeft ze dat nu aan maar het ligt er een beetje aan hoe het valt.

Ze heeft nu een winterjas van de H&M (Logg) maat 68 en die is echt veel te ruim.

Ik heb een aantal shirtjes en die zitten goed maar zijn wel smal.



Dus hoe valt de kleding van Mexx?



:-*

Ik vind Mexx erg klein (smal) vallen. Mijn zoon is nu bijna 4 maanden

en die heeft maat 68 met gemak aan. Heb namelijk veel shirtjes van

Mexx en die zitten allemaal prima.

Mijn ervaring is ook dat Mexx klein valt.

kleding van mexx valt zeker small. Bij onzr dochter zit de kleding jammer genoeg niet goed omdat ze nogal wat babyspek heeft :mrgreen: :wink:

Klopt, kleding valt klein uit. :wink: Maar zit wel super!! :smiley:

Jade heeft nu maat 62 en van mexx zijn er al truitjes die beginnen te spannen, terwijl ze van andere truitjes geen probleem heeft.

Ze zeggen ook maat 62: 2-4 maanden, maar zo lang zal ze dat zeker niet dragen. :wink:

Ik zou het niet meer doen die winterjas denk ik. Vrees dat je meisje er niet heel de winter mee zal doorkomen. :wink:

Ik koop van mexx altijd een maat groter dan bijvoorbeeld de h&m of hema.

Het valt kleiner en smaller (maar wel erg mooi!)

Eehh…mijn ervaring is dat de grotere maten( > 86) groot uitvallen.



natas

Ik vind de truitjes etc. smal vallen, maar de broeken vallen juist heel ruim om het middel.

Mexx bovenkleding valt klein in mijn ervaring, of het nu de grotere of kleinere maten zijn.

Klein, koop alles 1 maat groter en dan zit het perfect

Yep, Mexx valt klein, vooral in de kleine babymaatjes. Wel vind ik het in maat 80/86 aardig in de maat vallen (voor meisjes dan), maar vanaf 92 valt het weer erg klein. Mijn dochter past nu nog maat 86 van Mexx (broekjes soms nog 80), maar maat 92 van Mexx is haar vaak al te klein. :roll:

Ja, bovenkleding valt klein/smal… Broekjes, rokjes juist weer niet zo…

shirtjes, truitjes vallen klein

broeken, leggings vallen mega groot…

ik vind dat de sjurtjes erg smal en klein vallen

broekjes valt ook best klein… het is echt het beste om je kindje mee te nemen en dan het sjurtje tegen het rugentje te doen van schouder tot kont kan je even kijken hoe het valt



heb het zelf toen gkocht op de gok zo vanm koop maatje grooter dan zit het altijd wel goed dus niet me zoontje moest 2 maaten grooter hebben valt echt klein…

R. is 13 maanden en past maat 92 van Mexx :shock: (normaal heeft ze 86)

Mouwen zijn dan wel iets te lang, dus ik zou ook zeggen dat het smal valt rond het lijfje.



Overigens, kan eigenlijk alles wat ik van Mexx heb in de droger en veel ook op 60*. Dat vind ik erg fijn!