Ik heb een vrij smalle dame en heb een leuk shirt van Claesens op mp gezien. Verzuipt mijn dochter er waarschijnlijk in of gaat het prima passen?
Hmm meidenshirts weet ik niet. Jongens onderbroeken vallen klein!!!
Maar daar heb je ws niets aan… :lol:
Hmm meidenshirts weet ik niet. Jongens onderbroeken vallen klein!!!
Claesens valt mooi slank en goed op maat :thumbup:
@Suuus wrote:
Claesens valt mooi slank en goed op maat :thumbup:
ik vind het behoorlijk klein vallen, niet echt goed op maat :think:
Claessens is perfect voor slanke kinderen, maar valt wel 1 maat kleiner (vooral in de lengte) dan de eigelijke maat doet vermoeden. Suus draagt 92 en soms 98 ervan, jurkjes in 86 (wat ze verder draagt) zijn meer tuniekjes.
Niek draagt 128 regulier en 134 van claessens. Maar het valt wel smal, dus echt prima geschikt voor smalle kinderen.
Bedankt voor de reacties.
Ik vind het nog wat twijfelachtig. 't Is een combinatiemaat (128/134) en ze heeft nu nog 122. Maar 't is een zomershirtje en ik verwacht dat ze deze zomer wel 128 zal dragen. 't Wordt dus een beetje een gok… Nou ja, als het niet past, kan zus het misschien later nog aan.
Valt als de kleinste combimaat.
Ik heb voor Cas een zomershirtje 80/86, hij draagt maat 80
IK heb donderdag toch nog maar een bod uitgebracht. Heb alleen nog geen reactie gehad. Dus nog even afwachten misschien.
Ik heb jurkjes 92/98 voor mijn dochter die 92 heeft (en heel smal is). En als een shirtje een klein beetje aan de lange kant is is t toch ook niet zo erg. Ze vallen iig heel mooi smal.
Ik vind Claesens eigenlijk aansluitend vallen. Met die combinatiemaat zou ik het wel aandurven…