Hoe vallen Oxxy schoentjes ?

Hoi,

Hoe vallen Oxxy schoentjes smal of breed ?

alvast bedankt.

gr melanie

erg breed!

zelf persoonlijk ben ik geen fan van oxxy… heeel slechte ervaring mee :oops: vooral met d ehogere modelletjes, die passen en zitten echt niet goed bij de kleintjes!

zie het niet als kritiek, maar als een tip :oops:

Hoi,

Geeft niet hoor alle tips zijn welkom :thumbup:

mijn dochtertje heeft een hoge wreef en brede voetjes vandaar, maar is het merk zelf heel slecht :think:

onze uk had een paar, die met drie weken al gemaild naar oxxy omdat de klitterband losliet en al die problemen nog maar meer, hakje liet los, zooltje. en daar betaal je dan wel 39 euro voor!

ds gemaild, goede service, ik mocht een nieuw paar uitzoeken. dit was een laag paar, de ander was wat hoger. maaromdat onze uk smalle voetjes heeft, liet weer de klitterband los, en het zooltje liet ook weer los.

Me buufheeft shoesme gehad, di waren wel iets duurder, maar bleven wel mooier!

ik vond ze heel erg klein uitvallen qua maat, ik had ze online besteld, een maat groter dan fenna van andere schoentjes had, nou die waren zelfs al te klein

Ok dus wordt het geen oxxy :mrgreen:

haha… sowieso zou ik als je ukkie een hoge wreef heeft niet voor een hoger modelletje gaan! dus gewoon zo laag schoentje! onze uk had niet eens een hoge wreef… maar die schoentjes die hoger zijn zitten gewoon echt niet mooi!

succe smet zoeken! dr zijn merken zat! shoesme is ook een mooi merk, en ook een zeer stevig merk!

Mel, ik zou dan eens bij Dolcis kijken…

Benthe heeft ook een hoge wreef en past die schoentjes erg goed…en ze zijn nog betaalbaar ook…

@wisje wrote:

Benthe heeft ook een hoge wreef en past die schoentjes erg goed…en ze zijn nog betaalbaar ook…

Ok, ga ik doen, moet toch nog naar de bart smit , ruilen zit ernaast hier :thumbup:

Ze had 3 magic bords gehad voor haar verjaardag :wink:

Zijn de wat hogere schoentjes van shoesme dan ook niet geschikt :think:

@melanie wrote:

Zijn de wat hogere schoentjes van shoesme dan ook niet geschikt :think:

neeh… sowieso zijn hoge schoentjes pas geschikt als kindjes langer lopen als anderhalf jaar! volgens de podoloog.

@marloes. Ik denk dat melanie het heeft over die schoentjes met zo soort stapzool, ook wel eerste loopschoentje genoemd. Gewone schoenen worden pas geadviseerd als ze echt goed kunnen lopen.

Hoi,

Ilo,na loopt nu ongeveer 4/5 maanden , gr mel

bij o.moda (punt nl)geven ze je live advies via de chat, ze meten zelfs alles op als je wilt… erg goede service!

ik heb haar schoenen gekocht bij een kinderschoenenwinkel. Ik was blij achteraf dat ik dat gedaan heb omdat ze een extreem smalle voet heeft. Hij gaf aan dat wanneer ze een normale breedte voet had, ze ook wel bij een scapino oid terecht zou kunnen.

Maar met laarsjes zou hij toch het eerste volledige loopjaar mee wachten. Dus we nemen dit najaar wel een hoger wintermodelletje, maar geen laars.

Ik had niet gekeken hoe oud jou uk was :oops: mijn ervaring met oxxy was… met het eerste loopschoentje. Al moet ik zeggen dat de andere schoentjes van oxxy, de gewone… meer sierschoentjes vind dat goede schoentjes voor een kindervoetje.

anders loop is ergens binnen…bij een schoenwinkel of scapino om te kijken en te passen, gewoon ook eens verschillende modellen en hoogtes, kan je zo kijken waar je uk het beste op loopt!

@wisje wrote:

Mijn man heeft bij Dolcis gewerkt en als ergens de service wel waardeloos is dan is het daar wel. Ze verkopen gerust schoenen voor leer terwijl het gewoon kunststof is. Echt, wat een troep, zou ik niet doen. Ik koop meestal schoenen van Ziengs of TMS! :thumbup: