Hoi,
Sergio heeft maat 80,je kunt bestellen 74/80 of 86/92 hij doet hem maar 1x aan op zijn verjaardag.
Welke maat moet ik doen dan?
Esmie
Die van mij valt ruim, maar goed ik vind dat nooit zo erg omdat ik er dan lang plezier van heb :inlove:
Kun je niet de tekst zo aanpassen dat het niet voor eenmalig gebruik is , wil me niet bemoeien maar doe het toch hihi.
Groetjes, Petri
ik heb er meerder en ze vallen iets ruimer dus ik zou de kleinere optie kiezen, ze krimpen ook niet heel erg in de was.
Zonde om hem maar 1 keer aan te doen. Kun je de teskt niet zo aanpassen dat hij hem vaker aan kan?
HOERA 1 Jaar
(since …datum…)
Ze vallen erg ruim.
jep, sanne heeft afgelopen dagen een shirtje aangehad om aan te kondigen dat ze grote zus word, dat shirt was maat 92/98 en ze zit qua kleding in 98/104 en ze pas m makkelijk! (het is wel een shirt met korte mouwen overigens, maar lengte is prima).
Zou ook voor een de kleine maat kiezen
Ze vallen iets ruimer, maarre ook ik zou er dan voor kiezen om de tekst iets aan te passen zodat hij hem vaker aan kan eigenlijk :oops:
Zijn echt fijne shirts! Heb er al vaker besteld :thumbup:
ze vallen ruim, mijn dochter zit ook in maat 80 tegen 86 aan. En heb 2 weken terug een truitje 74/80 besteld.
Maar ook een truitje die ik niet vaker zal aantrekken, maar dan gebruik je het truitje daarna toch gewoon als slaaptruitje ( doe ik hier ook ), of gewoon lekker voor binnen als je nergens heen gaat.
Mijn ervaring is ook dat ze ruim vallen.
Ok dankjewel voor jullie antwoorden.
Ze vallen ruim maar de rugbyshirts helemaal…
Ik vind ze in de breedte wel ruim vallen maar in de lengte normaal. Mijn oudste pastte ze eigenlijk nooit echt goed. Hij verzoop er in en anders was het weer te kort.
Die van Guus zijn vooral de nek en mouwen ruim
Petri
Ik had een shirt voor Dewi’s 3de verjaardag.
Dewi 3 jaar, ze heeft hem het hele 3de jaar aan gehad :mrgreen:
Maat weet ik niet meer, volgens mij gewoon de maat die ze moest hebben en die was goed.