mijn meisje heeft maat 24 van schoenen, kan ik deze maat dan ook van crocs bestellen
geen idee, heb neppers :mrgreen:
(zie andere topic)
Ja, dat kan. Je moet alleen even opletten als ze de croc die je wilt alleen in dubbele maat hebben, als dat 24/25 is en ze heeft net schoenmaat 24, dan kan de croc te groot zijn. Er zijn echter ook modellen die een enkele maat hebben en die lopen wel 1 op 1 met de NL schoenmaten.
greetz, Mouse
Crocs heeft inderdaad dubbele maten. Mijn ervaring is dat de schoenen dan of net te klein zijn of veel te groot.
Ik koop nu nep-Crocs, die zijn er in enkele maten. En ze loopt er net zo goed op.
ik heb een site ontdekt waar ze goedkoop crocs verkopen,
daar geven ze aan de crocs een maat te groot te kopen.
ik heb de echte crocs… dochter heeft mt 24 maar ze vallen echt heel groot… het bandje wat over de voet kan heeft zij erachter zitten… en dus een cm 1.5/2 te groot…
zijn niet de echte crocs zie ik nu :oops:
als je op de site van crocs je aanmeld krijg je als welkomsgeschenk 20% korting.
moet zeggen ik ben altijd anti crocs geweest… maar heb nu voor mezelf ook slippers gekocht… en ze lopen heeeerlijk…
damesmt kloppen wel kinderen zou ik voor 23-24 gaan.
@knollie1 wrote:
ik heb een site ontdekt waar ze goedkoop crocs verkopen,
daar geven ze aan de crocs een maat te groot te kopen.
echte crocs moet je dus niet een maat groter kopen.
dan ga je echt sloffen…
En dat is zonde want ze zitten veelste lekker!
Kun je de echte crocs alleen via internet bestellen ?
Weet iemand misschien dan een verkooppunt ?
nijmegen…daar zit een echte crocs winkel…
van kerckhoven shoes
sport 2000
fanshop willem II
kerckhoven shoes daar ga ik deze week eens kijken voordat ik ze op internet ga bestellen :thumbup:
Dankje :-*
@romata wrote:
Kun je de echte crocs alleen via internet bestellen ?
Weet iemand misschien dan een verkooppunt ?
Op het Besterdplein en in de Molenbochtstraat zitten twee schoenzaken bij ons in Tilburg die ze verkopen.
vast wel meer, maar deze twee weet ik zeker.
Perry Sport trouwens ook op de Schouwburgring. :thumbup:
Ow daar kom ik vandaag ook even langs bij de perry sport, kan ik ook even langs als ze bij de besterd niets hebben.
Molenbochtstraat ken ik niet, zal ik wel opzoeken als ik bij beide niets kan vinden.
Als ik het goe dheb is dat Molenbochtstraat, daar zit Beerens schoenen. :mrgreen:
Ow beerens weet ik wel te zitten :thumbup:
Dankje
Hmmm nergens iets leuks te vinden, dan bestel ik ze maar gewoon via crocs…
Ze had de rode versie van deze aan en die zijn iets smaller als de ‘normale’ crocs.
Twijfel alleen tussen deze 2, welke zouden jullie kiezen
bovenste… :inlove:
ik zie trouwens niet dat ik 20% korting krijg na het aanmelden of doen ze dat meteen bij de bestelling ?