hoe vaak sex

Wij zijn vanaf juni bezig voor een derde (na een tweeling)

maar omdat ik net gestopt was met de pil weet ik dat het allemaal op gang moet komen.

De laatste twee maanden was het regelmatig.



Nu lees is her en der dat het beter is om om de twee dagen sex te hebben.

maar dan verklein je de kansen in mijn ogen.

Wat doen jullie?

wij hebben het nu om de nadere dag en dan braaf pootjes omhoog ik orgasma na mijn vriend (ivm samentrekken baarmoeder etc) en zo ff blijven liggen. Maar is dat allemaal wel nodig?



Ik wil uiteraard net als iedereen snel zwanger worden.

Om de dag en idd daarna benen omhoog.



Heb zelfs de maand dat we zwanger raakte van Ivan, elke dag geklust

Benen omhoog hoeft echt niet.

Troost je bij de meesten duurt langer voor ze zwanger.

gewoon als je zin hebt !!!

geloof me!!! gewoon genieten en niks wanneer MOET het.



succes!!!

zo dacht ik er ook over, maar toch, nu we besloten hebben om voor een derde te gaan, houd je echt wel rekening met je vruchtbare dagen.

Ik ben zo iemand die niet echt vaak zin heeft, dus op mijn vruchtbare dagen moet ik echt zin maken. (tenzij ik zin heb)

tja, ik vind gewoon: doe het alleen wanneer je zin hebt. en als dat drie keer op een dag is, dan doen wij het drie keer op een dag…

uin mijn ogen is het gewoon nog altijd: hoe meer je het doet, hoe meer je ervan geniet, hoe groter dekans…



hier dan ook niets met vruchtbare dagen berekenen, benen omhoog of dergelijks… gewoon als de zin er is, gebeurt het

Sperma is 48 a 72 uur levend. De vrouwelijke zaadcellen lever langer, zijn ook langzamere zwemmers.

Een ei is maar 12 tot 20 uur levend en bevruchtbaar en de bevruchting vind IN de eileiders plaats. Eenmaal in de baarmoeder is het eigelijk al te laat.



om de 2 dagen klussen = 1x per 72 uur is dus in prencipe voldoende.

Benen omhoog is onzin, het scheelt niks. Er komt namelijk altijd wel weer wat naar buiten, zelfs een dag later nog wel.

Ook een orgasme is niet nodig (wel lekker :mrgreen: ) want de baarmoeder slurpt geen eitjes op of zo.

Maar wel word de zuurgraad lager als je een orgasme hebt wat gunstig is voor de mannelijke zaadcellen (naar men zegt)



Theoretisch zou je dus voor een meisje 2 dagen voor je eisprong moeten sexen en dan niet meer en niet moeten klaarkomen :lol:



Het fijnst is het toch zwanger worden op de momenten dat je ook echt lol hebt in het zwanger worden.

Voor mijn man zou het al niet meer hoeven als hij om de dag MOET…

Hier beginnen we dag 7

dag 9

dag 11 (positieve ovutest)

dag 12

dag 14



Ik blijf dan ook even liggen.

Benen in de lucht deed ik voor Damian wel, nu niet meer.

oke ik snap dat je het moet doen als je zin hebt maar ik heb gelezen dat de zaadjes tijd nodig hebben. Dus 3x op een dag zou de kwaliteit niet ten goede komen. (zelfs iedere dag zou al te veel zijn)

Wij vinden elke dag geen probleem en je kan het net zo leuk maken als je zelf wil vinden wij.

Hier dus heen MOET maar we maken zeker gebruik van de meest geschikte dagen.



Ik was benieuwd hoe jullie daar mee omgaan.

hier ook iemand met minder zin dan gemiddeld. Gewoon als we zin hebben, zou niet voldoende zijn.



Het, om de twee dagen scenario in de vruchtbare periode lukt amper, ook bij m’n man, omdat het dan MOET…



Sja, ooit komt het wel eens he, als ik een minder vage cyclus heb tenminste :mrgreen: