Hoe vaak poept jouw peuter/kleuter?

Nou de vraag zegt het al :mrgreen:

Anouk is nu zowat 3,5 jaar en ze poept gerust zo’n 4 of 5 keer per dag :shock: . En dan heb ik het niet over een paar keutels he 8) .

Nu vroeg ik me gewoon even af wat een beetje gemiddeld is voor een peuter/kleuter. Ik vind het zelf namelijk wel erg veel wat ze poept en vraag me af of dit wel een beetje normaal is?

Lekker poepverhaal :mrgreen:

gewoon een snelle stofwisseling :mrgreen:

die van mij maar 1 /2 keer per week dat gaat dus wat minder snel :mrgreen:

Een of twee keer per dag. Tom dan.

Luuk soms een dag niet. Om de dag in het algemeen.

Hahahaha die van jou poept ook veel. Ik dacht dat Tom dat al veel deed.

Laura meestal 1x per dag, soms 2x.

standaart elke ochtend en als het een keertje niet voor komt dan poept ethan `s avonds.

levi verschillend maar ook 1x per dag of om de dag meestal na zijn middag tukkie.

Elke dag minstens 2 keer, soms zelfs 4 of 5 keer…

Merijn poept 1 a 2x per dag gemiddeld

Volgens mij komt het vaker voor hoor… DOchter van een vriendin (op 4 dagen na even oud als merijn) poept echt wel 5 a 6 x per dag en ook geen kleine keutels zeg maar :lol:

@Vicky wrote:

Elke dag minstens 2 keer, soms zelfs 4 of 5 keer…

Ah eindelijk 1 die ook veel poept :mrgreen: . De anderen poepen toch duidelijk minder vaak.

Ja ik weet nu niet zo goed wat ik er van moet denken :think: .

Ik vind namelijk ook dat ze goed eet maar toch weinig groeit. Maar ze loopt voor haar luchtwegen bij een kinderarts en die heeft nog nooit iets gezegd van haar groei.

Ik ga het toch maar eens vragen aan de kinderarts denk ik.

Ik weet niet of je mijn topic al een keer gelezen hebt (staat hier ook: Toch weer naar de kinderarts), maar Kaylee eet dus ook echt goed, maar groeit erg weinig. Ze loopt nu bij kinderarts en diëtiste en volgende week donderdag moeten we terug… Maar Kaylee weegt ook erg weinig hoor, en haar lijntje van de curve ging ook naar beneden ipv in stijgende lijn. Voor die tijd zeiden ze er ook niets over, maar toen haar lijn af ging buigen werd ik doorverwezen naar de kinderarts.

:think: ik zal je topic zo eens doorlezen. MAg ik vragen wat Kaylee weegt?

Anouk was uit mijn hoofd gezegd op haar 1e verjaarag 12,3 kilo dus zeker geen kleintje. Nu met 3,5 jaar is ze net 16 kilo. Dus dat is in 2,5 jaar een groei van 3,7 kilo. Ik vind dat best weinig maar haar gewicht op zich is wel goed.

Ik ga het gewoon eens aankaarten bij de kinderarts, kijken wat zij er van zegt.

IK heb echt 2 uitersten want mijn zoontje heeft allemaal onderzoeken gehad omdat ie veel te hard groeit :roll: . Die was met 5 maanden al 11 kilo :shock: . Dus nog even en hij haalt zijn zus in :eh: .

IK vind het wel opvallend dat jouw dochter toevallig ook vaak poept en ook weinig groeit. Het hoeft niks te zijn natuurlijk maar het is wel toevallig.

Nu ga ik je topic even dorbladeren :angel:

Kaylee woog vorige weging 9.4 kg… Dat was volgens mij in feb.

We zijn deze week zelf met haar op de weegschaal hier thuis gaan staan en die gaf 10.0 kg aan… dus het dieet werkt dan wel geloof ik :think: Maar 16 kg met 3.5 jaar gaat ze waarschijnlijk niet halen :wink:

Jinthe minstens twee keer per dag, sommige dagen vaker. Ze eet en groeit goed dus lijkt me ok.

@Vicky wrote:

Kaylee woog vorige weging 9.4 kg… Dat was volgens mij in feb.

We zijn deze week zelf met haar op de weegschaal hier thuis gaan staan en die gaf 10.0 kg aan… dus het dieet werkt dan wel geloof ik :think: Maar 16 kg met 3.5 jaar gaat ze waarschijnlijk niet halen :wink:

ik denk dat het lichtgewicht niet uit maakt maar wel als de lijn gaat afbuigen zoals bij kaylee dan is het maar goed dat ze dat gaan onderzoeken.

ethan is ook heel licht hij is 4jr en weegt 14kg wel weinig maar hij groeit wel en er is nog geen echte actie ondernomen omdat het lijntje niet afbuigt. ze zouden nog wel eens kijken hoe het zit met zijn lichaam en gewicht maar dat heeft geen haast.

Anne poept 1 hooguit 2 maal per dag, heel af en toe slaat ze een dagje over, maar dan is het die dag wel 2 keer raak. Ik sta eerlijk gezegd wel eens te kijken wat die kleintjes al kunnen wegleggen :oops:

Lynn poept meestal om de dag, soms een paar dagen elke dag en soms weer 2 a 3 dagen niet…