hoe vaak plassen op een dag?

Sinds 4 dagen is het eindelijk gebeurd, Luc en Stan dragen geen luier(-broekje) meer :dance:



Ze gingen vanaf vrijdag voor 2 nachtjes logeren bij mijn schoonmoeder en zij heeft ze gewoon in hun onderbroekje laten lopen en dat ging eigenlijk wel goed. Toen ze weer thuis waren, heb ik dat doorgezet en tot nu toe blijft dat goed gaan.



Vandaag zijn ze (op hun nachtluier na dan) droog gebleven. Volgens mij hebben ze 4 of 5 keer op de wc geplast, dit lijkt me weinig of is dit normaal?



Nu zijn ze al wel 3,5 jaar en volgens mij deden ze in hun luier ook altijd maar 4 of 5 keer een grote plas, meestal redde ik het wel met 3 luiers p.p. per dag.

Kijk eens na jezelf, hoe vaak ga jezelf?



Mijn dochter gaat soms of minder… 2a3 keer per dag… Ze kan het goed ophouden, en dat heb ik zelf ook…dus denk sterkte blaas…goede controle erover…



Vind hoevaak jouw kids gaan normaal…dus denk niet dat je er druk over hoeft te maken…



Groetjes

Op zich maak ik me ook geen zorgen, maar ik kan me herinneren dat Pete vaker ging, maar die dronk toen ook veel meer dan Luc en Stan en was wat jonger.

Luc en Stan hebben er volgens mij al aardig controle over, ze gingen ook apart staan (stil staan of in een hoekje) om te plassen of poepen, dus misschien scheelt dat ook wel.



In ieder geval bedankt voor jouw reactie.

Lianne gaat:

Bij opstaan (600)

Om 930

Om 1100

Voor dr tukkie dus ongeveer 1330

Na dr tukkie

en voor het slapen gaan



Dus 5 of 6x

Mijn dochter gaat ook zo weinig…

's Nachts nog een luier om, dan laat ze ook gewoon alles lopen…

Dan gaat ze halverwege de ochtend een keer (vaak alleen nog maar als ik het zeg) en dan na de lunch, dan poept ze ook meteen.

'Middags 2 keer en dan voor het naar bed gaan…

Soms maar 4 keer op een dag, vindt het ook erg weinig…

In haar luier plaste ze de hele dag door volgens mij!