Hallo,
Ik vroeg me af hoe vaak en hoelang( minuten) jullie kids zwemmen.
N.a.v van mijn andere vraag wat handig is ben ik nu een beetje aan het kijken en bedenken wat we moeten doen.
Het is voor M gewoon te laat om 18.15 en 17.00.
Vandaag moet hij ook om 17.00 maar hij is nu al moe.
Esmie
een keer per week, 40 minuten, op zaterdagochtend.
meer dan zat voor mijn meisje
2x per week een half uur.
2x 40 min. 16:00- 16:40
hiervoor trouwens 1x pw 30 min. Maar dat was voor mijn dochter te weinig om het zwemmen onder de knie te krijgen!
Hier zwom hij twee keer per week 50 minuten, waarvan 5 minuten spelen.(doordeweeks een keer om 16:00 en op zaterdagmorgen 8:00). Hij is begonnen toen hij 5 jaar werd.
Na 7 maanden had hij zijn A diploma en 3 maanden later zijn B (voor B had hij nog 1 zwemles per week).
Ik had bewust gekozen voor een keer op zaterdagmorgen omdat hij na school best moe is. En in het weekend is hij ook gewoon om 7 uur wakker, dus konden we gelijk na het ontbijt naar zwemles.
Doordeweeks om 16 uur was op woensdagmiddag, dus dan had hij al een paar uur vrij.
Ik moet wel zeggen, dat ik heel blij was dat we er vanaf waren
Max en Victor hebben beide in Haren ( scharlakenhof) zwemles gehad. Beviel prima, op zaterdag of woensdag middag. Geen hele late tijden. De lessen duren 3 kwartier. Kleine groepjes ( 9 kids) en de juf of meester erbij in het water.
@ariel wrote:
Max en Victor hebben beide in Haren ( scharlakenhof) zwemles gehad. Beviel prima, op zaterdag of woensdag middag. Geen hele late tijden. De lessen duren 3 kwartier. Kleine groepjes ( 9 kids) en de juf of meester erbij in het water.
Hier waren het ook kleine groepjes (maximaal 8 ) met de badjuf mee in het water.
1 x per week. 45 minuten op zaterdag
Hier in bedum veel verschillende tijden.
Mijn dochter zwemt op maandagochtend van 7:15 uur tot 8:00 uur, juist omdat ze na school zo moe is.
1 keer per week 3 kwartier dus hier
Mijn dochter zwemt nu 1 keer per week 45 minuten. Dat is dan op dinsdag en dan is ze 's middags vrij van school en dan moet ze van 15:45 tot 16:30 zwemmen. Ideaal vind ik zo! Gelukkig was ze het 1 keer in de week zwemmen al gewend, wij hebben altijd ouder-kind gezwommen op de woensdagochtend!
1 keer per week van 17.45 tot 18.00
vrijdag van 1700 - 1800
hij red het zat
maar is voor B bezig. met A was hij erg moe in het begin.
Ik heb mijn dochter vorige week opgegeven voor 1 uur zwemles per week op zaterdagmiddag en ze is over 3 tot 4 maanden aan de beurt, dan is ze 5.
Ik heb bewust voor zaterdag gekozen omdat ze op woensdag en vrijdag naar de bso gaat en ze alleen dus op maandag, dinsdag en donderdag bij iemand kan spelen en ik haar dat niet wil ontnemen. Bovendien is de kleine man dinsdag en donderdag ook thuis en ik heb geen zin om een uur lang met een ondernemende peuter in het zwembad te zitten. Zaterdag is manlief thuis dus kunnen we afwisselen wie bij hem blijft.
Ze hadden ook een versnelde cursus van 2 uur (ze hebben dan na een uur les pauze om wat te drinken en zo) op zondag met diplomagarantie maar dan ben je echt je zondag kwijt en daar heb ik geen zin in.
idd van 17.15 tot 18.00 (migraine vanmiddag kon niet meer helder kijken :lol: )
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik denk dat ik het toch maar blijf proberen hier.
Dan gaat hij op de zondag en dinsdag maar iets eerder op bed.
elke zondagochtend van 9.30 tot 10.25 waarvan de laatste 10 minuten vrij zwemmen… 45 minuten les dus, groepje van 8, juf mee in het water.
Hier nu twee keer per week 1 uur de laatste 5 min spelen.
Maandag van 16.45 tot 17.45 dan is hij erg moe van school
En zaterdag van 13.30 tot 14.30
Maurice heeft het consenteren erg moeilijk doet er daarom wat langer over.
hier 1 x in de week 30 minuten.
/Dit is aangepaste zwemles met 1 op 1 begeleiding in het water.
Toen ze nog 45 minuten les had en in een grotere groep leerde ze bij lange na niet wat ze nu in 4 lessen heeft geleerd.
Wij zijn blij met deze mogelijkheid, het zal wat langer duren maar zo raakt ze wel goed vertrouwd.