Hoe vaak en hoe lang ongesteld met de Cerzetta minipil?

je kunt vandaag ook nog bellen :stuck_out_tongue:



gelijk bellen als je dit berichtje leest :naughty:

ok,ok,ok!



Ik heb gebeld hoor!



a.s. woensdagmorgen om 9.10 kan ik terecht.



brrr :shifty:

Heel goed :thumbup:

Dan ben je er eindelijk vanaf!





Wel vroeg hoor :roll:

@bigsby wrote:

Heel goed :thumbup:

Dan ben je er eindelijk vanaf!





Wel vroeg hoor :roll:




haha, maar dan zijn wij allang wakker hoor!!

Noa en Yara zijn allebei rond 7 uur wakker

als ik niks heb blijven we lekker liggen tot ongeveer 8 uur, maar meestal zijn we dan al aangekleed en wel beneden

en Noa moet ook om 8.45 naar de psz dus dan moeten we toch op tijd klaar zijn, dus ik ben niet anders gewend.

Zo, we hebben het gehad!! :dance:



En ik leef nog :mrgreen:



Qua pijn viel het alles mee, hebt echt helemaal niks gevoeld

maar wat ik al verwacht had, ik vond het echt vreselijk genant.

m’n eigen huisarts deed het, echt een jonge dokter nog

moet zeggen dat hij erg vriendelijk was en kalm

en hij legde van te voren vanalles uit, ook over het spiraaltje nog uitgebreid gehad, ga ik misschien toch wel doen.



Maar goed, dat had ik natuurlijk weer, hij kon m’n baarmoedermond niet vinden :shock:

ik zag al voor me dat ik door zou moeten naar het zh omdat het niet zou lukken

Hij vroeg tot 2x toe of ik m’n bekken nog meer kon kantelen omdat hij em niet kon vinden

gek he.

hij zei dat de meeste baarmoeders naar voren liggen gekanteld en die van mij juist naar achteren (of andersom, dat weet ik niet meer van de zenuwen :mrgreen: )

Maar hij zei dat ik daardoor ws ook zo makkelijk zwanger raak :thumbup:



Maar na een poosje (wat een eeuwigheid leek) had hij em toch gevonden.

Pijn deed het dus helemaal niet.

Hij zei achteraf nog dat het er rustig uit zag allemaal, dus dat is alvast een geruststellende meededeling.

want ik had me al in m’n hoofd gehaald dat hij vanalles zou zien zitten wat er niet hoord enzo :shifty:



Dus eigenlijk stelt het idd niks voor! :smiley:

Kunnen we er weer 5 jaar tegen.

als de uitslag goed is tenminste, dat hoor ik pas over 6 weken…

Fijn dat het allemaal mee is gevallen :dance: :dance:



Wat een geruststelling dat het weer voorbij is hé? en je lag er dus ook nog extra lang?

@bigsby wrote:

Fijn dat het allemaal mee is gevallen :dance: :dance:



Wat een geruststelling dat het weer voorbij is hé? en je lag er dus ook nog extra lang?




haha, ja dat had ik dus weer…

als ik er aan terug denk dat hij daar zat te zoeken tussen m’n benen :oops:

erg genant.

ik wou nog zeggen, ik heb toch echt een baarmoeder hoor, het bewijs loopt rond.



maar ben errrrg opgelucht dat ik het gehad heb ja.

over 5 jaar pas weer!

als alles goed is tenminste…



Nou jij nog he? :wink:

haha ik wacht nog op mijn oproep :wink:



Als ik die binnen heb dan ga ik wel, ik ben een tijdje geleden ook met mijn benen wijd voor mijn ha gaan liggen dus zal mij dit ook wel lukken :lol: apeltje eitje toch? :eh: :liar:





(ik wil niet!!!)

Je zult het nooit geloven…





Mijn uitnodiging kwam vandaag binnen :shifty: :shifty:

@bigsby wrote:

Je zult het nooit geloven…





Mijn uitnodiging kwam vandaag binnen :shifty: :shifty:




hahaha, ja hoor, dat zul je net zien

wat toevallig zeg, alsof het zo moet zijn of niet!

En je hebt natuurlijk gelijk de telefoon gepakt en een afspraak gemaakt!!

:liar:

hmm nee ik heb niet gelijk gebeld :lol: :lol:





Mijn ha is 2 weken op vakantie :dance: :dance: :dance:



Dus ik kan het lekker nog ff uitstellen 8)

Heb jij even geluk! :mrgreen:

Yep alleen jammer dat de dagen zo snel gaan :lol: :lol: :lol: :lol:



Ik wacht meestal op het goede moment, eerst blijf ik het uitstellen totdat ik dat zat ben en dan doe ik het gewoon :wink:

@jental wrote:

hier een iets andere ervaring: om de 5-6 weken ben ik anderhalve week ongesteld.

het is net te veel voor een inlegkruisje, maar niet veel.



ik denk dat ik geluk heb met de bijwerkingen.




helaas, things change

na 5,5 week een soort van ongesteld te zijn geweest, besloten om maar een tijdje te stoppen met de pil.
wordt nu iets meer, lijkt nu op een 'normaal', hopelijk snel over

oja, mijn uitnodiging ligt dus ook al 6 weken te wachten....

Ik heb ook slechte ervaringen met Cerazette. Ben na de bevalling van Isa daar mee begonnen ivm de BV mar was ook 2 weken per maand ongesteld. Ben er dus na 3 maanden maar mee gestopt. Tijdje geklood met condooms en zijn toen maar voor nr 2 gegaan die er dus ook meteen aankwam :mrgreen:



Alleen nu dus weer hetzelfde. BV loopt lekker en wil dat als het ff kan ook weer minimaal een half jaar volhouden maar ga echt geen cerazette gebruiken. Nu voorlopig dus maar condooms en dan kijken we na een half jaar wel. Weten ook nog niet of we voor een nr 3 gaan maar goed dat zien we tegen die tijd wel :wink:



Voor mijn zwangerschappen heb ik trouwens het mirena spiraaltje gebruikt. Vond dat juist wel super! werd nl helemaal niet ongesteld :thumbup: :mrgreen:

Dus als wij definitief klaar zijn met ons gezin laat ik die denk ik weer een zetten.



Oja en die fijne uitnodiging heb ik vorig jaar al gehad. Was toen bij de gyn omdat zwanger worden van de eerste niet echt opschoot en toen ze toch een onderzoekje deed zei ze, ik zal meteen wel ff een uitstrijkje maken omdat je toch bijna 30 bent, Scheel de dus weer een extra keer liggen in die fijne stoelen :mrgreen:

Hallo

Sins ik de mini pil slik ben ik al 2 welen ongesteld ik weet niet of dit eel normaal is wat moet ik nou doen?